Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen verbinding met de mailserver via 4G

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen verbinding met de mailserver via 4G

    Heeft er iemand ook problemen met verbinden met de mailserver via 4G van 50+ (Vodafone)?
    Internet werkt maar zelfs het doorlinken van zeelandnet.nl naar de webmail geeft aan dat de server niet bereikt kan worden.
    En het zelfde met de email client.
    E.e.a. op diverse Android telefoons getest met allemaal dezelfde problemen.
    Via WIFI werkt alles perfect.


  • #2
    Bij mij werkt het ook (weer) niet. Op 4G van T-Mobile geen verbinding met de mailserver.....................

    Reageer


    • #3
      Al een periode lang kan ik geen mail verzenden met de iPhone via 4G. Diverse keren account verwijdert en opnieuw ingesteld. Zonder succes. Mail wordt verplaatst naar uitgaand. Met een wifi verbinding lukt het wel. Zo ook via de webmail en met een laptop.
      Heel vreemd, net of er een IP adres geblokkeerd staat.

      Reageer


      • #4
        Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Al maanden last van. Alleen mail ontvangen en verzenden via WiFi

        Reageer


        • #5
          Iemand al contact gehad met vodafone? Het is hun netwerk.
          https://community.vodafone.nl/t5/Die...gen/m-p/204698
          Laatst bewerkt door Koeba; 26 Aug 2023, 09:35.

          Reageer


          • #6


            Vodafone ik heb ook 50+ ik woon in Helmond

            2023-08-23 15:14:52



            Pietjuh Ja hier ook 2x 50+ en we kunnen ook niet bellen en gebeld worden

            2023-08-23 14:36:35



            Magsel Nog meer mensen die niet kunnen bellen vanaf hun mobiel op het vodafone netwerk? Zelf zit ik bij 50+

            2023-08-23 14:30:38



            R de Boer Vodafone heeft de laatste tijd erg slechte dekking. Sinds verandering naar zakelijk account in combi met Ziggo is het er alleen maar slechter op geworden.

            2023-08-19 17:26:31



            Mark Star Hebben genen jou gebeld? Hopelijk was het wel het juiste DNA.

            2023-08-03 09:43:02



            Wim Keller Zojuist was ik niet bereikbaar, volgens die genen die mij belde ging het gesprek direct naar de voicemail, terwijl ik tweegesprekken heb ingeschakeld. dus in principe kan deze niet naar de voicemail g

            2023-08-01 08:08:10



            Mark Star 50+ mobiel........en dat zet je een reactie bij het logo van Vodafone. Ze maken gebruik van de masten van Vodafone, maar staan er verder los van.

            2023-07-31 10:32:57



            hans Wat een slechte service van 50+ mobiel. Kan de hele dag niet bellen of gebeld worden. Op website "nul" informatie. Zoek het maar uit met Harry. Heb net jaarcontract gesloten, als ik er nu niet vanaf k

            2023-07-30 11:39:01



            Willem van Oosterhout Nu na ruim 24 uur nog steeds geen service bij 50+ mobiel over Vodafone, geen internet en kan niet gebeld worden. Kan inmiddels wel zelf bellen.

            2023-07-30 09:18:14



            Willy Akkers wij kunnen ook niet bellen of gebeld worden 50+ mobiel over Vodafone netwerk, ook diverse apps van Ziggo werken niet meer. Graag zsm oplossen duurt al veel te lang

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X