Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kan alleen geen email versturen naar gmail adressen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • kan alleen geen email versturen naar gmail adressen

    Hallo,

    Sinds vorige week kan ik alle mails versturen echter alleen gmail adressen gaan wel weg maar komen met foutmelding terug. Het probleem is dus vorige week ontstaan en hiervoor waren geen problemen.
    Ik heb twee pc's waar ms office outlook op draait en waar ik mijn mail ophaal en verzend en dus pop - smtp. Het is geen delta mailaccount. zoals gezegd was voorafgaand aan vorige week geen enkel probleem.

    Mijn instellingen voor de smtp poort zijn:
    outgoing mail: mail.delta.nl
    tabblad: outgoing server: my smtp outgoing server requiers authentication staat aangevinkt.
    logon: username: <mijn delta username>
    password: <mijn paswoord>

    poort voor de uitgaande mail staat op 587 en de encryptie staat op auto. Ook al geprobeerd alleen ssl, ttl en ssl/ttl alles zonder resultaat.
    Alle mail behalve gmail kunnen verzonden worden.

    Ik vroeg mij af of er een spamcheck is bij uitgaande mail via de delta smtp?

    in de terugkerende mail krijg ik het volgende bericht terug: En zoals gezegd alleen voor de adressen waar van een gmail account.


    [begin knip en plak]
    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    [email protected]
    host gmail-smtp-in.l.google.com[142.250.102.27]
    SMTP error from remote mail server after end of data:
    550-5.7.1 [217.102.255.204] Messages missing a valid messageId header are not
    550 5.7.1 accepted. x7-20020aa7d387000000b004acdef7bab2si3851715edq.220 - gsmtp
    [email protected]

    host gmail-smtp-in.l.google.com[142.250.102.27]
    SMTP error from remote mail server after end of data:
    550-5.7.1 [217.102.255.204] Messages missing a valid messageId header are not
    550 5.7.1 accepted. x7-20020aa7d387000000b004acdef7bab2si3851715edq.220 - gsmtp


    [eind knip en plak]

    Wie heeft er een oplossing voor mij?



  • #2
    Oorspronkelijk gepost door FritsOv Bekijk bericht
    Het is geen delta mailaccount.
    Dan zal Google je mail pas accepteren als je deze verstuurt via de SMTP server die bij het account hoort. Met andere woorden: gebruik niet de Delta SMTP server maar degene die bij jouw e-mailadres hoort. De reden is dat hierop wordt gecontroleerd door Google.

    Bron: 1 | 2

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X