Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail afkomstig van Delta ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail afkomstig van Delta ?

    27 December kregen wij een email van "[email protected]" (Klantenservice DELTA Energie) met als onderwerp "Uw factuur".
    Alleen deze was zonder inhoud, blanco, er is niks te zien, er zou een bijlage bij moeten zitten.

    Ons vaste energiecontract loopt vandaag af, dus wij verwachten eigenlijk binnenkort een mail waarin ons nieuwe maandbedrag staat van variabel contract.
    Is dit emailadres echt van Delta (en is er iets mis gegaan met de mail inhoud) of is het spam ?

  • #2
    Je nieuw (huidig) contract staat altijd in MijnDELTA energie, voor vaststelling van het nieuwe maandbedrag moet je even bellen.

    Maar in de praktijk is dit nu al gauw een factor 2.

    Reageer


    • #3
      Het email adres is inderdaad van Delta Energie.

      Reageer


      • #4
        Mijn moeder heeft ook zo'n mail gehad. Vaag, heel vaag. Heb via Ctrl-U (Thunderbird) het bericht min of meer kunnen lezen , maar heb de bijlage nooit onder ogen gekregen. Het bericht printen leverde ook geen succes op. Heb hem maar verwijderd onder het motto "Foutje, bedankt"

        Reageer


        • #5
          ging het bericht niet over de €190 die een ieder terug krijgt in de maand December?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Je nieuw (huidig) contract staat altijd in MijnDELTA energie, voor vaststelling van het nieuwe maandbedrag moet je even bellen.

            Maar in de praktijk is dit nu al gauw een factor 2.
            Vandaag zie ik idd op MijnDelta dat contract is aangepast naar variabel.
            Mijn tante en mijn zus hebben wel een email gekregen wat het nieuwe maandbedrag gaat worden (hun contract liep een paar maanden eerder af), dus zou het vreemd vinden als wij hiervan geen mail krijgen.


            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
            Mijn moeder heeft ook zo'n mail gehad. Vaag, heel vaag. Heb via Ctrl-U (Thunderbird) het bericht min of meer kunnen lezen , maar heb de bijlage nooit onder ogen gekregen. Het bericht printen leverde ook geen succes op. Heb hem maar verwijderd onder het motto "Foutje, bedankt"
            Mijn moeder dus ook, contract staat op haar naam .. erg vreemd idd, ik heb op haar pc ook nog een poging gedaan er iets leesbaars uit te krijgen maar zonder succes.


            Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
            ging het bericht niet over de €190 die een ieder terug krijgt in de maand December?
            Daar zat ik ook nog aan te denken, dat kan ook idd, van november hadden we hier een mail van gehad maar van december ook nog niet.

            Reageer


            • #7
              Volgens mij wel ja.. dat het ging over die 190 euro van december.
              Laatst bewerkt door anomaly; 1 Jan 2023, 15:04. Reden: aanvulling - mijn reactie was een reactie op die van lambik333

              Reageer


              • #8
                Bij mij was het op 27 dec (rondom 21u) ook de 190,- factuur/mail.. Al zat er bij mij wel een bijlage en tekst in.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door mrzippey Bekijk bericht
                  Bij mij was het op 27 dec (rondom 21u) ook de 190,- factuur/mail.. Al zat er bij mij wel een bijlage en tekst in.
                  Oke dan is het dus vrijwel zeker dat die mail daar over ging, maar bij sommige niet goed is doorgekomen.
                  Maakt verder niet uit, 190 euro voor december hebben ze gewoon gestort.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X