Mijn vader zit al ruim 17 jaar bij Zeelandnet / Delta. Hij gebruikte zijn Zeelandnet e-mailadres voor letterlijk alles. Alles staat gekoppeld aan dit e-mailadres.
Mijn vader is op 28 december van Delta naar KPN overgegaan. We hebben meerdere malen naar Delta en naar KPN gebeld om te checken of hij echt zijn Zeelandnet e-mailadres zou behouden. Zijn grootste nachtmerrie was namelijk dat alles plotseling weg zou zijn bij het wisselen van Delta naar KPN. Beide partijen hebben hem ervan verzekerd dat hij zijn e-mailadres zou kunnen behouden.
Gisterochtend kon hij nog op zijn e-mailadres en toen hij in de middag keek stond er ineens dat zijn e-mailadres was geblokkeerd. Hij heeft toen direct naar Delta gebeld. Hij kreeg een hele akelige vrouw aan de telefoon die aangaf dat ze niks voor hem kon betekenen en dat hij dan maar een klacht of verzoek moest indienen. Geen geruststelling, gelach op de achtergrond van het gesprek en een onvriendelijke, niet behulpzame houding. Mijn vader was op dat moment compleet in paniek dat hij alles kwijt was.
Vervolgens heb ik gebeld, rustig alles uitgelegd, maar wel duidelijk dat er iets moest gebeuren en toen kreeg ik een andere vrouw aan de lijn die het e-mailadres voor ons heeft hersteld.
We kunnen gelukkig nu terug op het e-mailadres, maar al zijn mails zijn verwijderd. Er staat letterlijk niets meer in zijn mailbox.
Vandaag heb ik gebeld of ze dit terug konden halen, via een back-up of een andere service en dit was niet mogelijk. Mijn vraag is nu: is er geen enkele optie waarop wij de mails terug kunnen krijgen? Het kan toch niet zo zijn dat de mails zonder overleg, zonder pardon, zonder waarschuwing allemaal definitief zijn verwijderd binnen nog geen 12uur? Daar moet toch ergens een back-up zijn of een manier om het terug te halen?
Vandaag gaf de Delta medewerker ook aan dat er flink was geblunderd want dat hij inderdaad in de aanvraag van mijn vader ziet dat het e-mailadres niet opgeheven mocht worden, maar dat dat niet goed is gegaan in de praktijk. Hij bood zijn excuses aan. In de praktijk hebben we daar echter helemaal niks aan.
Alle mogelijke oplossingen zijn dus welkom!
Mijn vader is op 28 december van Delta naar KPN overgegaan. We hebben meerdere malen naar Delta en naar KPN gebeld om te checken of hij echt zijn Zeelandnet e-mailadres zou behouden. Zijn grootste nachtmerrie was namelijk dat alles plotseling weg zou zijn bij het wisselen van Delta naar KPN. Beide partijen hebben hem ervan verzekerd dat hij zijn e-mailadres zou kunnen behouden.
Gisterochtend kon hij nog op zijn e-mailadres en toen hij in de middag keek stond er ineens dat zijn e-mailadres was geblokkeerd. Hij heeft toen direct naar Delta gebeld. Hij kreeg een hele akelige vrouw aan de telefoon die aangaf dat ze niks voor hem kon betekenen en dat hij dan maar een klacht of verzoek moest indienen. Geen geruststelling, gelach op de achtergrond van het gesprek en een onvriendelijke, niet behulpzame houding. Mijn vader was op dat moment compleet in paniek dat hij alles kwijt was.
Vervolgens heb ik gebeld, rustig alles uitgelegd, maar wel duidelijk dat er iets moest gebeuren en toen kreeg ik een andere vrouw aan de lijn die het e-mailadres voor ons heeft hersteld.
We kunnen gelukkig nu terug op het e-mailadres, maar al zijn mails zijn verwijderd. Er staat letterlijk niets meer in zijn mailbox.
Vandaag heb ik gebeld of ze dit terug konden halen, via een back-up of een andere service en dit was niet mogelijk. Mijn vraag is nu: is er geen enkele optie waarop wij de mails terug kunnen krijgen? Het kan toch niet zo zijn dat de mails zonder overleg, zonder pardon, zonder waarschuwing allemaal definitief zijn verwijderd binnen nog geen 12uur? Daar moet toch ergens een back-up zijn of een manier om het terug te halen?
Vandaag gaf de Delta medewerker ook aan dat er flink was geblunderd want dat hij inderdaad in de aanvraag van mijn vader ziet dat het e-mailadres niet opgeheven mocht worden, maar dat dat niet goed is gegaan in de praktijk. Hij bood zijn excuses aan. In de praktijk hebben we daar echter helemaal niks aan.
Alle mogelijke oplossingen zijn dus welkom!
Reageer