Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail ontvangen / versturen.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail ontvangen / versturen.

    Ik krijg sinds afgelopen weekend geen e-mails meer binnen op mijn laptop en kan geen e-mails verzenden vanaf de laptop. Wat is er misgegaan en wat kan ik doen om dit op te lossen. Alvast bedankt voor uw hulp.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
    Ik krijg sinds afgelopen weekend geen e-mails meer binnen op mijn laptop en kan geen e-mails verzenden vanaf de laptop. Wat is er misgegaan en wat kan ik doen om dit op te lossen. Alvast bedankt voor uw hulp.
    Kijk eerst of je wel mail kunt versturen en ontvangen in de Webmail :

    ZeelandNet Webmail :: Welkom bij ZeelandNet Webmail


    Controleer dan je e-mail instellingen :

    E-mail instellen op PC of laptop | DELTA

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
      Ik krijg sinds afgelopen weekend geen e-mails meer binnen op mijn laptop en kan geen e-mails verzenden vanaf de laptop. Wat is er misgegaan en wat kan ik doen om dit op te lossen. Alvast bedankt voor uw hulp.
      Sinds het weekend heb ik hetzelfde probleem bij al mijn e-mailprogramma's (Airmail, Spark, Apple Mail). Webmail doet het wel. Bij Airmail heb ik mijn Zeelandnet account verwijderd en krijg het nu niet meer aangemeld. Klantenservice kan mij niet helpen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door KeesT Bekijk bericht
        Klantenservice kan mij niet helpen.
        Die leveren geen support op mailclients. Weet je zeker dat je de configuratie goed hebt ingesteld mbt gebruikersaccount, aanmelding en poortconfiguratie?

        https://www.delta.nl/klantenservice/...-pc-of-laptop/

        Soms gaat er na jaren iets mis doordat er in de tussentijd instellingen zijn gewijzigd, zowel aan de kant van de provider als die van de gebruiker (programma updates etc).
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Dec 2022, 11:56.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
          Wat is er misgegaan en wat kan ik doen om dit op te lossen.
          Misschien kun je eerst even wat meer informatie geven / deze suggesties controleren:
          - Welk OS en welk mailprogramma gebruik je?
          - Werkt het op je smart phone of desktop nog wel?
          - Heb je notebookupdates uitgevoerd
          - Is je netwerk gewijzigd?
          - Heb je betalingsachterstand (niet op antwoorden)
          - Heeft iemand anders je toegangscode(s) gewijzigd
          - Is jouw e-mailadres geblokkeerd ivm versturen virussen of spam
          - Komen de instellingen van je mailprogramma nog wel overeen met die van de provider
          etc.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Dec 2022, 21:17.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Het is merkwaardig dat van het ene op het andere moment Zeelandnet het niet meer doet met Airmail, Spark, Canary Mail en Apple Mail. Als ik op verversen klik is het antwoord: kan de server niet bereiken. Bij Airmail heb ik Zeelandnet verwijderd om het vers aan te sluiten, maar dat lukt nu niet meer. Alleen webmail doe het nog. In de komende dagen ga ik Zeelandnet maar ontmantelen en alle berichten naar Outlook of Gmail leiden. Die doen het wel.
            Zeelandnet helpt kennelijk wel bij Mailbird, waar ze aanmeldondersteuning voor bieden, maar andere niet. Jammer. Dus voor mij is het exit Zeelandnet.

            Reageer


            • #7
              En ineens deed Zeelandnet het weer bij Spark, eergisteravond. Vervolgens bleek dat ik Zeelandnet ook weer kon toevoegen aan Airmail. 's Middags had ik nog ettelijke pogingen gedaan, die alle mislukten.
              Ik heb het een dag aangekeken of het blijvend was. Het werkt nog steeds, dus dat is fijn. Toch ga ik Zeelandnet afbouwen. Deze narigheid heb ik al eerder gehad en ook nu ben ik een paar mailtjes kwijtgeraakt. Opgelost in het niets. De betrouwbaarheid van Zeelandnet is voor mij onvoldoende gebleken.

              Reageer


              • #8
                En ineens doet Zeelandnet het weer niet in Airmail. Alleen webmail doet het. Nou, het is zo wel tobben met Zldnet. Als iemand een oplossing weet houd ik me aanbevolen.

                Reageer


                • #9
                  ik ontvang sinds een paar dagen geen mail meer die via Prikbord wordt verstuurd... andere email komt wel binnen in outlook. Het zit ook niet in ongewenst. Erg onhandig want ik zit niet constant op mijn eigen prikbord account te loeren...Wie weet (in eenvoudige taal) een oplossing?!

                  Reageer


                  • #10
                    Er zijn meer klanten die dit ervaren hebben in het recente verleden.
                    Neem eens contact op met de Webmaster: [email protected]
                    Laatst bewerkt door Ptrol; 12 Jan 2023, 11:46.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X