Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Franse ongewenste oude emailtjes blijven maar terugkomen (dus oude data0

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Franse ongewenste oude emailtjes blijven maar terugkomen (dus oude data0

    Wat doe ik fout? Ooit wellicht in ver verleden ingeschreven op Franse nieuwsbrief/nieuwsbrieven, maar unsubscribe werkt natuurlijk niet. Heb deze adressen permanent geblokt en komen dus in ongewenste email. Maar op het moment dat ik die box leegmaak, is box leeg..... vervolgens dag later of paar dagen later heb ik diezelfde emailtjes weer terug.
    Zijn allemaal emailtjes met data van juli t/m september. Hou raak ik deze definitief kwijt??

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door knorretje Bekijk bericht
    Wat doe ik fout?
    Lees je je email via webmail of via een mailprogramma?
    Zijn die e-mails geen opt-out berichten waar je eerst op moet reageren voordat je nieuwsbriefaccount wordt opgeheven?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      lees deze gewoon via outlook en heb al eens op UNSUBSCRIBE gedrukt, maar vrees dat daarmee mijn email adres alleen maar meer gebruikt wordt door die firma

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door knorretje Bekijk bericht
        maar vrees dat daarmee mijn email adres alleen maar meer gebruikt wordt door die firma
        Indien het een nieuwsbrief is van een betrouwbare, legale organisatie
        - dan kun je in een dergelijk geval het beste even contact opnemen via het contactformulier of klantenservice van dat bedrijf
        - via de opt-out pagina van die website en zo je abonnement opheffen

        Schimmige websites hebben inderdaad onbetrouwbare registratie- en opzegmethodes als het gaat om accounts en nieuwsbrieven.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door knorretje Bekijk bericht
          Wat doe ik fout? Ooit wellicht in ver verleden ingeschreven op Franse nieuwsbrief/nieuwsbrieven, maar unsubscribe werkt natuurlijk niet. Heb deze adressen permanent geblokt en komen dus in ongewenste email. Maar op het moment dat ik die box leegmaak, is box leeg..... vervolgens dag later of paar dagen later heb ik diezelfde emailtjes weer terug.
          Zijn allemaal emailtjes met data van juli t/m september. Hou raak ik deze definitief kwijt??
          Gebruik je pop3 of imap om je mailbox te lezen in outlook? Als dit met imap is wil het wel eens helpen door de email eerst eens volledig te verwijderen in webmail, hiermee verwijder je de email dan direct van de server. https://webmail.zeelandnet.nl

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X