Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter niet beveiligd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter niet beveiligd

    Welke browser ik ook gebruik, ik kan niet inloggen op het spamfilter, omdat de verbinding niet beveiligd is. Ik heb er verder geen verstand van, maar ik geef het even door. Er staat bij dat het waarschijnlijk aan de website ligt, namelijk.

  • #2
    Is al eerder gemeld :

    Site Spamfilter onbereikbaar - ZeelandNet Serviceforum

    Reageer


    • #3
      Dank je, daar stond ook de oplossing. Ik plaats die ook even hier: de link vanuit de webmail werkt wel. Er is kennelijk iets gedaan waardoor de oude link, die ik in mijn bladwijzers in Firefox had staan, niet meer werkt. Daar nu dus de nieuwe gezet.

      Als er bij mij een mail niet binnenkomt kijk ik of het Spamfilter misschien wat overijverig was en om dat te voorkomen whitelist ik vertrouwde mail daar vaak. Op die manier kwam ik er nu ook achter dat de link niet meer werkte.

      Verder doe ik niet zo veel met het spamfilter. Ik delete dagelijks een grote berg spam uit de mail. Mailproviders als AOL en Outlook zijn stukken beter in het voorkomen van een spamlawine.

      Reageer


      • #4
        Het certificaat probleem is op 12 januari opgelost.
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X