Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Extra e-mailadres niet beschikbaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Extra e-mailadres niet beschikbaar

    Ik probeer een extra e-mail adres aan te maken, maar bij het adres wat ik wil gebruiken verschijnt niet beschikbaar.
    echter wanneer ik een mail stuur naar dit adres, is het onbezorgbaar, het adres is dus niet in gebruik.
    Waarom kan ik dit adres niet Kiezen?

  • #2
    Als een mailadres verwijderd wordt, is het mailadres een bepaalde periode niet beschikbaar.
    Dit om te voorkomen dat je de mail bestemd voor een ander zou kunnen ontvangen.

    Reageer


    • #3
      Hoe lang is deze periode?

      Reageer


      • #4
        Zie dit oude item:

        MatthijsL antwoordde
        Wanneer je een e-mailadres verwijderd dan komt deze in een cooldownperiode terecht van dertig dagen. Binnen deze periode kan je het adres niet opnieuw aanmaken zodat het adres niet opeens door iemand anders in gebruik genomen kan worden, die vervolgens jouw e-mail ontvangt.

        Ik kan een adres uit deze cooldown halen. Daarvoor heb ik het e-mailadres nodig waar het om gaat en het relatienummer waar dit adres onder was aangemaakt. Deze gegevens stuur je dan vervolgens naar [email protected]. Bij voorkeur verstuur je hem vanaf je ZeelandNet adres.
        MatthijsL in E-mail 1 Sep 2018, 17:53

        Reageer


        • #5
          Deze vraag kun je het beste stellen aan de klantenservice van DELTA. Het item van 2018 lijkt me niet meer correct.

          Reageer


          • #6
            Als dergelijke zaken veranderen, zou het dan niet wijs zijn dit op een of andere manier kenbaar te maken.

            Nog niet zolang geleden kon je belangrijke info opzoeken.

            En nu, @Jeroen?

            Dat scheelt een hoop gebel naar de klantenservice.


            Als je weet dat het antwoord niet meer correct is, waarom dan niet meteen het juiste antwoord hier plaatsen?
            Dan zou het ook wijs zijn eens de stofkam door het Forum te halen!

            Reageer


            • #7
              Helemaal eens met Ptrol, die 30 dagen zijn al ruimschoots voorbij, blijkbaar is het alweer anders ondertussen.
              Mailen erover heb ik geprobeerd maar levert nul respons op.
              Waarom word er nergens duidelijke informatie verstrekt en inderdaad de stofkam eens door het forum gehaald. Want blijkbaar is een en ander echt verouderd.


              Reageer


              • #8
                Antwoord 3 maanden geleden n.a.v het verwijderen van een alias uit je hoofd account.

                "Allereerst fijn dat het is opgelost en nogmaals bedankt voor uw geduld. De adressen zullen 15 maanden in quarantaine staan."

                Reageer


                • #9
                  15 maanden! Hm!

                  Reageer


                  • #10
                    Ik dacht ook eerst dat het een typefoud was maar is toch echt het termijn wat ze hanteren.. (tenminste, dat was 3 maanden geleden)

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X