Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn mailadres bestaat plotseling niet meer

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mijn mailadres bestaat plotseling niet meer

Een van mijn 4 mailadressen bij Zeelandnet.nl is plotseling verdwenen en heeft volgens een technische medewerker van de klantenservice ook nooit bestaan.

Ik gebruik dit adres al ruim 15 jaar!

Het is het mailadres voor contact met Delta, en ook daar krijg ik via "zelf regelen: beheer mailadressen " de melding "helaas er is iets fout gegaan" zie printscreen.

De medewerker klantenservice beweert dat hij niets voor mij kan doen, want "het mailadres bestaat niet mevrouw". Doorverbinden met leidinggevende weigerde hij want hij had al met zijn supervisor overlegt en die zei ook dat het niet bestond.

Ik ben radeloos! Wie kan me helpen?
    Bijgevoegde bestanden

Kan het zijn dat dit e-mailadres ooit is aangemaakt onder een ander zeelandnet adres. Bijvoorbeeld ouders broer zus vriend partner echtgenoot. Misschien was u toen nog klant bij een andere provider of woonde u met iemand samen.
    Laatst bewerkt door GoBLiN; 14 Jul 2022, 13:05.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoBLiN Bekijk bericht
      Klikt u eens op beheer hier je e-mail adressen .. dit is nu ingeklapt.

Kan het zijn dat dit e-mailadres ooit is aangemaakt onder een ander zeelandnet adres. Bijvoorbeeld ouders broer zus vriend partner echtgenoot. Misschien was u toen nog klant bij een andere provider of woonde u met iemand samen.
      Ik ben zelf al jaren bij KPN en had een paar ZN-adressen die ik wilde houden. Die heb ik in het account van een familielid aangemaakt en forward aangezet. Dit klinkt alsof dat familielid dat adres heeft verwijderd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoBLiN Bekijk bericht
        Klikt u eens op beheer hier je e-mail adressen .. dit is nu ingeklapt.

Het beheergedeelte stond uitgeklapt. Ik kan daar niets, zie alleen die foutmelding.

Mijn allereerste account was inderdaad met mijn ex, maar wij zijn vanaf 2000 niet meer samen en wanneer ik mij goed herinner heb ik toen een eigen account gekregen. Maar als het daaraan zou liggen, waarom bestaan de andere 3 mailadressen dan nog wel. En waarom kon ik tot 5 dagen geleden wél gewoon gebruik maken van dat mailadres?

Ik kan hierdoor ook niet meer inloggen bij Zeelandnet constateerde ik net. Zie printscreen
        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door vanhulten; 14 Jul 2022, 13:15.

Reageer

Zojuist werd ik gebeld door Delta n.a.v. dit draadje. Zij gaan het tot de bodem uitzoeken. Zodra ik weet wat de oorzaak is/was laat ik het weten.

Reageer

Aangezien aftersales meeleest op dit forum stuur ik deze melding die ik kreeg bij mijn poging om mijn account gegevens te beheren via mijndelta.nl
            Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door vanhulten Bekijk bericht
              ... en heeft volgens een technische medewerker van de klantenservice ook nooit bestaan.
              In dat geval altijd even een e-mail, die is gestuurd naar dat e-mail adres, doorsturen naar support. Als het niet zou hebben bestaan, zou je het ook nooit hebben ontvangen.

Het is wel mogelijk dat er op je hoofd e-mail adres een zgn. 'catch all" functie actief is. Dat houdt in dat e-mail naar andere bestaande e-mail adressen van jou worden doorgestuurd naar je hoofd-emailadres. Zou de reden kunnen zijn waarom support denkt dat het verdwenen e-mail adres nooit heeft bestaan.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Het probleem is ontstaan op de dag dat we zijn teruggegaan van glasvezel naar coax. Dat realisserde ik me vanacht toen ik wakker lag van al de ellende.
                Zie voor de reden van overstap mijn post op 229363-sinds-feb-2022-glasvezel-aansluiting-regelmatig-erg-slecht-beeld.

Volgens klantenservice is er nu een (niet nader te noemen mailadres) als hoofdaccount gekoppeld, maar dat heb ik zelf nooit gedaan. Dat betreffende mailadres is ooit als extra mailadres door mij aangemaakt, maar er is bijna nooit gebruik van gemaakt.
                Ook lukt het mij nu niet meer om in te loggen bij zeelandnet.

Ik hoop dat het de dame van klantenservice die mij gisteren beloofd heeft er alles aan te doen om het op te lossen, lukt om dit zsm te doen, want ik ben nu voor veel instanties onbereikbaar via mail.

Reageer

Het probleem is ontstaan op de dag dat we zijn teruggegaan van glasvezel naar coax.
                  Heb zelf de indruk dat e-mail via beide infrastructuren via twee verschillende mailservers loopt. Wellicht dat er in het overzetten van accounts van de ene server naar de andere nog steeds iets mis gaat (zie de topics mbt van kabel naar glas) waardoor de instellingen van het originele account verloren gaan.

Reageer

Het probleem is ontstaan op de dag dat we zijn teruggegaan van glasvezel naar coax. Dat realisserde ik me vanacht toen ik wakker lag van al de ellende.
                    Zie voor de reden van overstap mijn post op 229363-sinds-feb-2022-glasvezel-aansluiting-regelmatig-erg-slecht-beeld.

Volgens klantenservice is er nu een (niet nader te noemen mailadres) als hoofdaccount gekoppeld, maar dat heb ik zelf nooit gedaan. Dat betreffende mailadres is ooit als extra mailadres door mij aangemaakt, maar er is bijna nooit gebruik van gemaakt.
                    Ook lukt het mij nu niet meer om in te loggen bij zeelandnet.

Ik hoop dat het de dame van klantenservice die mij gisteren beloofd heeft er alles aan te doen om het op te lossen, lukt om dit zsm te doen, want ik ben nu voor veel instanties onbereikbaar via mail.
                    Les 1: neem nooit een providerafhankelijk mailadres. Neem gmail of outlook.
                    Ga eenmalig een middag zitten om alle instanties over te zetten en je hebt nooit dit soort shit bij overstappen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Les 1: neem nooit een providerafhankelijk mailadres. Neem gmail of outlook.
                      Gewoon zorgen dat je de richtlijnen van Delta volgt. Helaas gaat het nog wel eens mis mbt het overzetten van oude instellingen bij e-mail en dat is hinderlijk. Dat is echter geen reden om voor slechte alternatieven te kiezen. Gmail neemt het niet zo nauw met privacy - er is altijd wel issue hierover. Gratis bestaat ook niet. Gratis betekent: je betaalt wel iets, je weet alleen (nog) niet wat.
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 15 Jul 2022, 13:25.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Gmail neemt het niet zo nauw met privacy - er is altijd wel issue hierover.
                        Tsja, vast. Ik heb al sinds het kan een eigen domeinnaam voor paar tientjes en mail op dat domein via de 'gratis' Legacy Google G Suite.
                        Gratis bestaat ook niet. Gratis betekent: je betaalt wel iets, je weet alleen (nog) niet wat.
                        Je betaalt met je datapunten, je gegevens. Als iets gratis is, ben jij zelf het produkt. Zolang ik daar geen last van heb...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Tsja, vast. Ik heb al sinds het kan een eigen domeinnaam voor paar tientjes en mail op dat domein via de 'gratis' Legacy Google G Suite. Je betaalt met je datapunten, je gegevens. Als iets gratis is, ben jij zelf het produkt. Zolang ik daar geen last van heb...
                          Outlook van microsoft werkt perfect.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Outlook van microsoft werkt perfect.
                            Beetje ruig, misschien werkt het voor jou perfect. Dat mag je vinden, meningen zijn verdeeld.

Reageer

Maar het is wel een beetje vreemd dat we die beste OP zijn topic hier zitten te kapen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X