Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verkopen via prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • verkopen via prikbord

    omdat ik spullen verkoop via prikbord heb ik regelmatig z.g. gasten met interesse en die proberen met honderd duizend vragen of je niet rechtstreeks wil mailen maar ik blijf dit doen via prikbord zeelandnet , als dan de verkoop toch door lijkt te gaan en ze willen een adres hebben, krijgen ze een nul zes nummer hierop kunnen ze antwoorden met nummerherkenning en dan hoor je niets meer, dus waarschijnlijk oplichtertjes, hoe leg ik die mailtjes bij jullie neer zodat jullie dergelijke gasten kunnen blokkeren

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
    hoe leg ik die mailtjes bij jullie neer zodat jullie dergelijke gasten kunnen blokkeren
    Goed idee, maar zo werkt het volgens mij niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor je belverkeer.
    Er zijn providers waarbij je binnenkomend belverkeer kunt blokkeren. Delta hoort daar helaas (nog) niet bij.

    Mocht je nog eens besluiten om een eigen modem/router aan te schaffen, kijk dan eens bij Fritzbox. Bij deze kun je in- en uitgaande gesprekken blokkeren @ https://nl.avm.de/service/knowledge-...-configureren/
    Voorwaarde hierbij is wel dat je via Voip belt.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Jan 2022, 12:11.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
      omdat ik spullen verkoop via prikbord heb ik regelmatig z.g. gasten met interesse en die proberen met honderd duizend vragen of je niet rechtstreeks wil mailen maar ik blijf dit doen via prikbord zeelandnet , als dan de verkoop toch door lijkt te gaan en ze willen een adres hebben, krijgen ze een nul zes nummer hierop kunnen ze antwoorden met nummerherkenning en dan hoor je niets meer, dus waarschijnlijk oplichtertjes, hoe leg ik die mailtjes bij jullie neer zodat jullie dergelijke gasten kunnen blokkeren
      Ik blijf dat ook doen ,daarnet ook weer een? ,Wil op een ander emailadres verder gaan, en geen adres geven om te gaan kijken ,op Marktplaats koop ik ook enkel via marktplaats en gelijk oversteken, zou misschien ook iets voor Zeelandnet zijn,of via ideal,maar in verhouding is Prikbord een kleine speler ,en niet rot bedoeld ,Ze doen hun best

      Reageer


      • #4
        ik koop en verkoop ook wel eens iets op prikbord , maar het liefst met mijn eigen e-mail adres ook daarom wil ik ook graag het e-mail adres van de tegenpartij werk wel iets makkelijker . En je moet niet altijd wantrouwend zijn , alleen oppassen.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X