Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

oude mail komt opnieuw

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• oude mail komt opnieuw

de laatste tijd komen oude, verwijderde mails uit 2019 en 2020 opnieuw in mijn inbox. Ingesteld is verwijderen van de server bij verwijderen prullebak. Ik leeg die braaf en zorgvuldig. Wat bewaard moet, sla ik op in archief van mijn laptop. Wat is er aan de hand? Hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn mails echt weg zijn en niet ergens rondzweven in een data centrum. Ik gebruik geen andere opslag zoals one drive of zo. Wie heeft hier ook last van?

Kijk of ze nog in de Webmail staan en verwijder ze dan eerst hier.

Welk email programma gebruik je en wat voor soort mail POP of IMAP ?
    Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jan 2022, 11:23.

Reageer

ik gebruik Mozilla Thunderbird, IMAP. Zal webmail straks bekijken. Dank voor reactie

de mails uit 2019 en 2020 kwamen op mijn telefoon. Daar heb ik ze verwijderd en zijn ze niet meer zichtbaar in de prullebak, ook niet in het email programma mozilla op de laptop. Maar op de laptop in de webmail staan ze nog, weliswaar in de prullebak, maar nog zichtbaar. Het gaat om 45 mails van diverse organisaties en reisaanbieders, heel selectief want ik ontvang vele malen meer mails in een jaar dan dit aantal. Ik heb verschillende accounts voor verschillende doeleinden, zoals prive, reizen, secretariaat van de vereniging enz. 6 in totaal
      Laatst bewerkt door Lotje; 16 Jan 2022, 15:44.

Reageer

Verwijder ze iig uit de prullenbak van de Webmail zodat je ze nergens meer ziet staan.

Reageer

Dat zal ik doen, maar hoe komt dit! En wat kan ik doen om het te voorkomen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Lotje Bekijk bericht
            Dat zal ik doen, maar hoe komt dit! En wat kan ik doen om het te voorkomen.
            Dat valt niet te zeggen misschien is er iets ergens corrupt geraakt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Lotje Bekijk bericht
              de laatste tijd komen oude, verwijderde mails uit 2019 en 2020 opnieuw in mijn inbox.
              De wondere wereld van het gebruik van IMAP en POP3. Check de instelling van je mailprogramma's even. Het is aan te raden om op alle mailclients hetzelfde protocol te gebruiken.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Jan 2022, 11:28.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X