Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

550 Sorry, we do not accept connections from you.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door wally Bekijk bericht
    dag driepinter, wat whitelisten is weet ik niet, ga ik uitzoeken;

de afzender ben ik zelf

als met webmail verzonden, de adressen wel doorlaat kan het dan toch in het spamfilter zitten?
    Whitelist

Als je mail wilt ontvangen van een specifieke afzender ongeacht de inhoud van het bericht, dan kun je deze whitelisten. Doe dit alleen als je zeker weet dat de afzender zijn e-mail adres verifieerd en alleen veilige inhoud verstuurt.
    Het instellen van de whitelist doe je op de volgende manier:
    1. Ga naar “afzenders op witte lijst”
    2. Klik op “Voeg witte lijst afzender toe”
    3. Vul het e-mail adres in en klik op “opslaan”
    4. Het door jou ingevulde e-mail adres wordt toegevoegd in de lijst onderaan de pagina van whitelist. Je kunt deze lijst zien door te klikken op “Toon Resultaten” of op het “vergrootglas”.
    5. Voor het opvoeren van meerdere adressen in een keer maak je gebruik van “importeer afzenders uit CSV”.
    https://www.delta.nl/internet/veilig...ter-instellen/

Reageer

Goed lezen, met alles bedoel ik dat elke e-mail die ik met G-mail naar Zeelandnet verstuur wordt geblokkeer (550). andere e-mailadressen gaan goed. als u een oplossing weet hou ik me zeer aanbevolen.

Reageer

Goed lezen, met alles bedoel ik dat elke e-mail die ik met G-mail naar Zeelandnet verstuur wordt geblokkeer (550). andere e-mailadressen gaan goed. als u een oplossing weet hou ik me zeer aanbevolen.

Reageer

Driepinter,
          ik heb uw advies "whitelist" toegepast, maar helaas zonder enig resultaat. toch bedankt.

Reageer

En als u nu nog kunt/wilt antwoorden op deze vragen, dan komen we verder: Dus u verstuurt met webmail en met wat nog meer? Telefoon/PC/laptop en op welk netwerk? Wifi (welke provider?) of 4g( welke provider?) Bij voorbaat dank!
            Laatst bewerkt door Koeba; 11 Sep 2023, 10:39.

Reageer

ik verstuur vanaf mijn desktop (Win 10) met G-mail en Outlook en zo nodig met Webmail. de ene keer een bestand met 500 adressen; de andere keer 175
              dat deed ik al jaren zonder problemen tot een paar maanden geldeden want sindsdien:
              -de mails met G-mail verstuurd worden alle bezorgd, behalve de geadresseerden met *@zeelandnet.nl, die worden geblokkeerd (code 550)
              -met outlook of Webmail worden alle mails correct verstuurd, maar het mogen er niet meer dan 20 tegelijk zijn. u snapt dat dit onwerkbaar is.
              ik hoop voldoende info te hebben verstrekt en hoop op een oplossing.

Reageer

Zeelandnet en/of Delta laten mij verr..........Geen acties of reacties meer......Wat een niet-fijne provider.

Reageer

is het erg belangrijk?

Reageer

ik verstuur vanaf mijn desktop (Win 10) met G-mail en Outlook en zo nodig met Webmail. de ene keer een bestand met 500 adressen; de andere keer 175
                    dat deed ik al jaren zonder problemen tot een paar maanden geldeden want sindsdien:
                    -de mails met G-mail verstuurd worden alle bezorgd, behalve de geadresseerden met *@zeelandnet.nl, die worden geblokkeerd (code 550)
                    -met outlook of Webmail worden alle mails correct verstuurd, maar het mogen er niet meer dan 20 tegelijk zijn. u snapt dat dit onwerkbaar is.
                    ik hoop voldoende info te hebben verstrekt en hoop op een oplossing.
                    Dit forum is geen helpdesk. Wel zijn er andere klanten die proberen te helpen. Echte ondersteuning kunt u alleen bij Delta krijgen, dus blijf bellen. Alleen hier melden zal *geen* hulp van Delta opleveren. Die 550 code is meestal langer dan alleen 550. Bijvoorbeeld 550.7.6; wat staat er bij u? Wat is er enkele maanden geleden mogelijk veranderd? Andere provider? U verstuurt dus alleen vanaf computer, gmail-account in Outlook en soms webmail? Verstuurt u vanaf een @zeelandnet-adres of vanaf een @gmail-adres? Het zou kunnen dat Zeelandnet strenger geworden is met mails aan meerdere geadresseerden maar dat betwijfel ik. De complete 550-melding zegt vaak iets specifieks over de fout.

Reageer

Citroentje, het is voor mij heel erg belangrijk. het is noodzakelijk voor mijn 'werk' als vrijwilliger voor een bejaardenorganisatie. als dit niet wordt opgelost moet ik er mee stoppen.

Reageer

Koeba,
                        Delta laat mij gewoon verr....... Die doen niets meer voor mij. Echt niet klantvriendelijk. Blijven bellen blijkt geen zin te hebben. Die 550 code is niet langer dan 550.
                        bij mij is er niets veranderd, kennelijk wel bij Delta! G-mail verstuur ik niet vanaf een @zeelandnetadres ik verstuur vanaf een @gmail-adres. Outlook wel. Van Delta krijg ik geen enkele zinnige reactie, behalve dat ze niets voor mij kunnen (lees: willen?) doen. Mijn vrijwilligerswerk is hiermee naar de kl....ten helaas.

Reageer

Een programma als Mailchimp word vaak gebruikt voor het versturen van bulk mail (nieuwsbrieven e.d.)

https://www.vlot-en-goed.nl/mailchim...wsbrief-maken/

Misschien valt dat nog te proberen dan.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 18 Sep 2023, 10:19.

Reageer

Koeba,
                            Delta laat mij gewoon verr....... Die doen niets meer voor mij. Echt niet klantvriendelijk. Blijven bellen blijkt geen zin te hebben. Die 550 code is niet langer dan 550.
                            bij mij is er niets veranderd, kennelijk wel bij Delta! G-mail verstuur ik niet vanaf een @zeelandnetadres ik verstuur vanaf een @gmail-adres. Outlook wel. Van Delta krijg ik geen enkele zinnige reactie, behalve dat ze niets voor mij kunnen (lees: willen?) doen. Mijn vrijwilligerswerk is hiermee naar de kl....ten helaas.
                            Als u in Midden-Zeeland woont ben ik best bereid mee te kijken, dit klinkt echt als iets oplosbaars.

Reageer

Wat zonde als dit een eind zou betekenen van uw vrijwilligerswerk. Als hier geen oplossing komt (ik kan u zelf niet helpen) dan kan een ander computerforum u misschien helpen? Misschien https://www.nationaalcomputerforum.nl/ of een ander forum dat op te googlen is? Of een ander mailprogramma voor nieuwsbrieven, naast het genoemde Mailchimp? https://kinsta.com/nl/blog/alternatieven-mailchimp/ Heel veel succes!

Reageer

Nog eentje die niet op de lijst hierboven staat: https://www.createsend.nl/e-mailmark...e-mass-mailer/

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...