Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eigen mappen niet in beeld bij webmail.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eigen mappen niet in beeld bij webmail.

    Als ik webmail open zie ik de kolommen Opstellen - postvak in en de mails.
    Tot voor kort had ik kolom zichtbaar met eigen mappen.
    Oke ik klik op het map icoontje naast Postvak in en mijn mappen komen in beeld.
    Met bovenaan Postvak In. Klik ik daarop verdwijnen mijn gemaakte mappen en ook de mappen concepten t/m prillenbak.

    Hoe krijg ik die gewoon weer standaard in beeld ???


  • #2
    Helemaal boven in achter je mailadres staat een afbeelding met 3 verticale stippen. Click er op en open en selecteer kies mappen. Kijk daar eens of alles aanstaat.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      Helemaal boven in achter je mailadres staat een afbeelding met 3 verticale stippen. Click er op en open en selecteer kies mappen. Kijk daar eens of alles aanstaat.
      Zie meer keren 3 stippen. Die achter tekst Postvak in geeft mogelijkheid tot selecteren en sorteren.
      Die achteraan zeg maar de kopregel boven de mails: Beantwoorden --- Markeren geeft mogelijkheden iets met een geopend bericht te doen. Als er geen bericht aangeklikt is, kun je alleen importern.
      Ja en dan nog echt helemaal rechts boven aan de bekende In mijn geval nu Edge opties.

      AH Gebruik sinds een paar dagen Edge in plaats van Chrome vanwege het geheugengebruik van chrome.
      Dus opende nu ook even de webmail in Chrome en dan blijkt het er uit te zien, zoals het voor mij hoort.

      Zie bijgevoegde afbeelding. De vraag is Hoe krijg in Edge dat ook zo.

      Reageer


      • #4

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: voorbeeld.JPG
Bekeken: 336
Grootte: 110,4 Kb
ID: 204252

        Reageer


        • #5
          Ptrol werkt niet. Klik op die 3 punten ( 1 in afbeelding) in edge gewft keuze uit selecteren (berichten) of sorteren kolom.
          Hier zoals Edge het doet. Bij 2 komt mijn mailadres in beeld en dan op die 3 stippen (3) krijg ik beheer mappen in beeld.
          Kan ze dan wel of niet zichtbaar maken. Als ik op een eigen map klik, zie ik ook berichten erin.
          Maar klik ik weer op postvak in, verdwijnen die mappen weer uit beeld.

          In Chrome blijven ze zichtbaar en kun je dus berichten er naar toe slepen. Ook meerdere tegelijk.
          In Edge kun je als je een bericht opent, boven in kiezen voor Meer met een uitrolmenu.
          Daarin mogelijkheid Verplaats naar. Kies je dat, kun je DAT ENE bericht in een eigen map zetten. Kan daar ook kopieren naar --- Afdrukken etc.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X