Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email adres van Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email adres van Delta

    Ik zou graag het email adres van Delta hebben, i.v.m. opzeggen van mijn internet en tv contract. Helaas is dit nergens te vinden.

  • #2
    Op de site van Delta.nl staat onder zelf regelen een uitgebreide pagina voor het opzeggen van producten.
    Daar kan je afzonderlijke producten opzeggen tot het totale pakket.
    Succes !

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door soundman350 Bekijk bericht
      Ik zou graag het email adres van Delta hebben
      Of via het bel-mij-terug-formulier @ https://www.delta.nl/klantenservice/opzeggen/

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Kan nergens een emailadres vinden op mijn klacht kenbaar te maken.

        Geachte heer Monsma

        Vanaf oktober hebben wij onze verhuizing doorgegeven en internet aangevraagd op ons nieuwe adres .
        Omdat te installeren zou er een monteur langskomen om dit aan te sluiten echter die firma is afspraak na afspraak niet na gekomen van het niet komen opdagen tot
        4 maal tot zijn ze hun afspraken niet nagekomen .Nadat uit eindelijk vrijdag 9 februari een monteur kwam kon deze er ook niet voor zorgen dat wij verbinding met internet kregen . Na die vrijdag heb ik wel diverse malen met u klantenservice gebeld om toch internet te ontvangen in totaal 6 uur heb ik met u klantenservice gebeld. Op vrijdag 16 februari is er een monteur van Spie gekomen welke kwam melden dat we eindelijk over een halfuur internet zouden hebben. U begrijpt het waarschijnlijk al na een half uur nog geen internet. Weer de klantenservice gebeld en na een gesprek van een halfuur bleek dat er nog steeds een storing was en dat ze ons niet konden helpen . Wij zouden een mail krijgen als de storing zou zijn verholpen.
        Inmiddels is mijn abonnement wel afgeschreven .

        U kunt mijn verhaal verifiëren door alle tickets te lezen welke na ieder telefoongesprek zijn aangemaakt.
        Ik verwacht dan ook van u een gedegen uitleg en oplossing hoe e.e.a. wordt opgelost en hoe de kosten van het reeds lopende abonnement en tijd welke wij hebben besteed wordt gecompenseerd.

        Laatst bewerkt door lariviere; 20 Feb 2024, 07:43.

        Reageer


        • #5
          Dolph,

          Je naam en andere gegevens staan nu open en bloot voor het hele internet. Als je hiervoor hebt gekozen is dat prima; anders zou ik deze weghalen om spam e.d. te voorkomen.

          Het mailadres van delta is [email protected]

          Reageer


          • #6
            6 uur bellen met klantenservice...Delta terug laten bellen is geen optie meer?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
              Dolph,

              Je naam en andere gegevens staan nu open en bloot voor het hele internet. Als je hiervoor hebt gekozen is dat prima; anders zou ik deze weghalen om spam e.d. te voorkomen.

              Het mailadres van delta is [email protected]
              Dank voor je bericht heb mijn gegevens inmiddels aangepast

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X