Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reguliere mail komt niet aan,spam wel..zoals al meer dan 10 jaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Reguliere mail komt niet aan,spam wel..zoals al meer dan 10 jaar

    Probeer al paar dagen wachtwoord te reseet3en,maar komt niet binnen op mijn [email protected] account

    Kan iemand mij eens vertellen hoe en waar ik de waardeloze spamfilter kan aanpassen zodat ik mij wachtwoord op de door mij gewenste site kan aanpassen.

    Toch typish,spam komt massaal binnen op [email protected] vaak word reguliere mail wel ondervangen.

    Leuk zo'n aparte niet werkende spam filter....map spam in webmail blijft leeg....en hoe verder,,,,totaal onduidelijk.
    Spamfilter is een draak van een creatie..toen ik hem nog wel kon vinden......regels aanmaken super ingewikkeld en niets werkt om spam tegen te houden.

    Bedankt om de diensten en service te verbeteren.Al 10 jaar (of meer) droevig qua mail@ zeelandnet.nl/of nu @ delta account
    Gelukkig gaan elk jaar de prijzen omhoog om u nog beer van dienst te zijn,

    Kortom...weer een reden om maar helemaal geen gebruik te maken van mail@ zeelandnet/Delta account.Probeer al paar dagen wachtwoord te resetten,maar komt niet binnen op mijn [email protected] account

    Kan iemand mij eens vertellen hoe en waar ik de waardeloze spamfilter kan aanpassen zodat ik mij wachtwoord op de door mij gewenste site kan aanpassen.

    Toch typish,spam komt massaal binnen op [email protected] vaak word reguliere mail wel ondervangen en gevlagt als spam.

    Leuk zo'n aparte spam filter....map spam in webmail blijft leeg....en hoe verder,,,,totaal onduidelijk.

    Bedankt om de diensten en service te verbeteren.Al 10 jaar (of meer) droevig qua mail@ zeelandnet.nl/of nu @ delta account
    Gelukkig gaan elk jaar de prijzen omhoog om u nog Meer van dienst te zijn en te investeren in diensten en producten.

    Kortom...weer een reden om maar helemaal geen gebruik te maken van mail@ zeelandnet/Delta account.

    DAAROM GEBRUIK IK @zeelandnet.nl enkel voor websites die ik niet helemaal vertrouw..gezien @zeelandnet.nl het afvoerputje is qua spam en alle aan verwanten.Maar daa ris het nu ook niet meer geschikt voor

    Bedankt voor al de jaren verbeteren van de diensten

    Als resetten van een Disquis wachtwoord als spam is.........zucht.
    Laatst bewerkt door Evil; 24 Jun 2021, 15:30.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
    Probeer al paar dagen wachtwoord te reseet3en,maar komt niet binnen op mijn [email protected] account
    Kan iemand mij eens vertellen hoe en waar ik de waardeloze spamfilter kan aanpassen zodat ik mij wachtwoord op de door mij gewenste site kan aanpassen.
    Waarom denk je dat je spamfilter je eigen e-mailadres/ alias blokkeert?
    Stuur vanuit webmail eens een e-mail naar jezelf en kijk of het aankomt. Het is goed mogelijk dat, als je bij het beheeraccount van je website een alias e-mailadres gebruikt, deze email binnenkomt op je Delta hoofdaccount ipv je Zeelandnet account (lucky guess). Heb dit zelf ook een keer mogen meemaken...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Zeelandnet heeft slechte spamfilter in vergelijking met ziggo of kpn of gmail bijvoorbeeld. Dat is gewoon een feit. Zeelandnet verdomt het waarschijnlijk om voor een goede spamfilter te betalen.

      Wat ook kan dat andere emailprovider jouw zeelandnet.nl emailadres zien als spam. Voor belangrijke email gewoon een gmail adres bijvoorbeeld gebruiken.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X