Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met outlook

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met outlook

    goede middag
    Ik heb problemen met mijn outlook .
    Ik kan namelijk niets verzenden .
    Als ik een mailtje verstuur , krijg ik de volgende fout melding .

    Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

    Onderwerp:
    Verzonden: 22-6-2021 14:47

    De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

    [email protected]' op 22-6-2021 14:47
    554 5.7.1 <[email protected]>: Sender address rejected: 550 Please login to send mail from @zeelandnet.nl / Aub. inloggen om mail vanaf @zeelandnet.nl te versturen

    Weet iemand hoe ik dit op kan lossen

  • #2
    Je weet zeker dat mailadres juist is?

    Probeer het ook eens te verzenden via Webmail.

    Lukt het dan wel of niet?

    Dit om uit te sluiten dat het in je mailprogramma zit ( welk?).
    Laatst bewerkt door Ptrol; 22 Jun 2021, 15:57.

    Reageer


    • #3
      Ja ik weet zeker dat het emailadres goed is .
      Via Webmail lukt het wel.
      Versturen van mailtjes kan alleen niet via outlook, , mail komt nog wel binnen

      Reageer


      • #4
        Uitgaande email server (smtp) instellen met authenticatie, dus je aanmeldgegevens van je email account.

        waarschijnlijk probeer je vanaf een ander netwerk (wifi of mobiel) een mail te sturen via de mailserver van zeelandnet, dit mag niet vanuit security.

        succes!

        Reageer


        • #5
          hoe doe ik dat ?

          Reageer


          • #6
            Kan het zijn dat je mailbox of de betreffende map te vol zit? Ruimte vrij maken door een heleboel items te verwijderen wil dan ook wel eens helpen.

            Reageer


            • #7
              Loop je instellingen eens na:https://www.delta.nl/klantenservice/...en-controleren


              Welk besturingssysteem?
              Outlook Windows10 of Oulook MS Office?
              Laatst bewerkt door Ptrol; 22 Jun 2021, 21:10.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door msuurland Bekijk bericht
                Weet iemand hoe ik dit op kan lossen
                Je kunt dit probleem op meerdere manieren bekijken:
                - je probeert met een hotmailaccount via zeelandnet een email te versturen (verkeerde profiel gebruikt in Outlook)
                - zeelandnet blokkeert het hotmail adres
                - hotmail blokkeert het zeelandnet adres

                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Ga naar het Configuratiescherm > Win + R > control > Ok

                  Gebruikersaccounts > Mail (Microsoft Outlook2016) (32-bits)

                  Klik op het Mail icoon.

                  Het scherm : zal verschijnen

                  Kies voor : E-mail accounts

                  Naam
                  [email protected] > Wijzigen

                  Meer instellingen > Server voor uitgaande e-mail

                  Voor de server voor mijn uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist
                  Dezelfde instellingen gebruiken als voor mijn inkomende e-mail



                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door peters Bekijk bericht
                    Kan het zijn dat je mailbox of de betreffende map te vol zit? Ruimte vrij maken door een heleboel items te verwijderen wil dan ook wel eens helpen.
                    geprobeerd, maar dat werkt ook niet

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                      Loop je instellingen eens na:https://www.delta.nl/klantenservice/...en-controleren


                      Welk besturingssysteem?
                      Outlook Windows10 of Oulook MS Office?
                      ik zit niet meer bij delta. kon dit emailadres nog een jaar gebruiken
                      ik gebruik outlook 2007

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Ga naar het Configuratiescherm > Win + R > control > Ok

                        Gebruikersaccounts > Mail (Microsoft Outlook2016) (32-bits)

                        Klik op het Mail icoon.

                        Het scherm : zal verschijnen

                        Kies voor : E-mail accounts

                        Naam
                        [email protected] > Wijzigen

                        Meer instellingen > Server voor uitgaande e-mail

                        Voor de server voor mijn uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist
                        Dezelfde instellingen gebruiken als voor mijn inkomende e-mail


                        ook geprobeerd, werkt ook niet

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door msuurland Bekijk bericht
                          ik zit niet meer bij delta.
                          Dan zit daar waarschijnlijk de kneep.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X