Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Belastingdienst voorkom beslaglegging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Belastingdienst voorkom beslaglegging

    Afgelopen heb ik een E Mail ontvangen van de belastingdienst,dit is dus een valse E Mail !!!!

    De afzender is [email protected]

    Met de volgende tekst.

    Voorkom beslaglegging
    Uw openstaande schuld van € 1495,00 met kenmerk BNL-924375 is na meerdere herinneringen niet voldaan.

    Op 19 juni 2021 zal de gerechtsdeurwaarder overgaan tot conservatoir beslag.

    U kunt de beslagprocedure voorkomen door direct het gehele bedrag te voldoen via iDeal.


    Met vriendelijke groet,
    Belastingdienst
    Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Een reactie op dit bericht zal niet worden gelezen of beantwoord.

    Hebben meer mensen dergelijke E Mail ontvangen???

    Nu kan je dergelijke E Mails doorsturen naar verschillende instanties,maar helaas krijg je daar nooit geen informatie meer van,wat ze er mee doen.
    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
    Afgelopen heb ik een E Mail ontvangen van de belastingdienst,dit is dus een valse E Mail !!!!

    De afzender is [email protected]

    Met de volgende tekst.

    Voorkom beslaglegging
    Uw openstaande schuld van € 1495,00 met kenmerk BNL-924375 is na meerdere herinneringen niet voldaan.

    Op 19 juni 2021 zal de gerechtsdeurwaarder overgaan tot conservatoir beslag.

    U kunt de beslagprocedure voorkomen door direct het gehele bedrag te voldoen via iDeal.


    Met vriendelijke groet,
    Belastingdienst
    Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Een reactie op dit bericht zal niet worden gelezen of beantwoord.

    Hebben meer mensen dergelijke E Mail ontvangen???

    Nu kan je dergelijke E Mails doorsturen naar verschillende instanties,maar helaas krijg je daar nooit geen informatie meer van,wat ze er mee doen.
    Hoi Jean
    ik heb hier 3 of 4 dagen geleden al een post er van geopend ,ik had de zelfde mail
    Groet Koekeroe

    Reageer


    • #3
      Dit is chantage-spam met verzonnen gegevens. Niet op reageren en verwijderen...! En de belastingdienst verstuurt nooit e-mails, alleen via de Berichtenbox.
      Laatst bewerkt door _onbekend_; 22 Jun 2021, 10:24.

      Reageer


      • #4
        Heb net even gezocht,en de belastingdienst heeft hier een E Mail adres voor om het te melden.
        Heb de originele E Mail doorgestuurd,meer kan ik niet doen.
        Hopelijk zijn er geen mensen ingetrapt.
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer


        • #5
          Ik heb ze terug gemaild of ik het geld persoonlijk mocht komen brengen, maar ik kreeg geen reactie terug.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X