Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

maila

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • maila

    Ik ben overgestapt naar glasvezel. Instellingen mail op computer en telefoon apple aangepast. Tot op heden kan ik geen mail meer ontvangen op mijn computer of telefoon van apple. webmail doet het wel. Als ik buiten ben en gebruik maken van mijn 4g van mobiele telefoon kan ik wel mail ontvangen.
    Laatst bewerkt door irene; 28 Apr 2021, 18:24.

  • #2
    Waarom kan ik geen e-mail versturen of ontvangen?


    Dat is vervelend. Controleer altijd eerst of de internetverbinding zelf nog werkt. Bijvoorbeeld door de internetbrowser te openen en een zoekopdracht te plaatsen. Als ook dat niet lukt, kunt u het beste ons stappenplan geen internetverbinding volgen.

    Werkt internet wel, maar e-mail niet? Vaak is dit op te lossen door het e-mailaccount opnieuw in te stellen. Om uw delta.nl mail adres in te stellen moet u de volgende instellingen bij de hand houden.
    POP3 Inkomende serverinstellingen
    Gebruikersnaam Wachtwoord Server Serverpoort Versleuteling
    Uw volledige DELTA e-mailadres Het wachtwoord van dit e-mailadres mail.delta.nl 995 SSL
    POP3 Uitgaande serverinstellingen
    Gebruikersnaam Wachtwoord Server Serverpoort Versleuteling
    Uw volledige DELTA e-mailadres Het wachtwoord van dit e-mailadres mail.delta.nl 465 SSL
    IMAP Inkomende serverinstellingen
    Gebruikersnaam Wachtwoord Server Serverpoort Versleuteling
    Uw volledige DELTA e-mailadres e-mailadres Het wachtwoord van dit e-mailadres mail.delta.nl 993 SSL
    IMAP Uitgaande serverinstellingen
    Gebruikersnaam Wachtwoord Server Serverpoort Versleuteling
    Uw volledige DELTA e-mailadres e-mailadres Het wachtwoord van dit e-mailadres mail.delta.nl 465 SSL

    De toegang voor je mail is daarnaast altijd te bereiken via: https://webmail.delta.nl/

    Reageer


    • #3
      Ik heb hetzelfde probleem, Ik ben al 4 weken bezig, Er zijn 2 "monteurs" langs geweest om dit probleem op te lossen. Niet gelukt dus. Als ik het instel op mijn android telefoon werkt de email niet via de wifi van Delta, op het moment dat ik via de 4G verbinding heb komen de emails wel binnen. Heeft waarschijnlijk te maken met een IP adres blokkade bij de servers van Delta

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Knibbel Bekijk bericht
        Ik heb hetzelfde probleem, Ik ben al 4 weken bezig, Er zijn 2 "monteurs" langs geweest om dit probleem op te lossen. Niet gelukt dus. Als ik het instel op mijn android telefoon werkt de email niet via de wifi van Delta, op het moment dat ik via de 4G verbinding heb komen de emails wel binnen. Heeft waarschijnlijk te maken met een IP adres blokkade bij de servers van Delta
        Je kun altijd nog via de LiveChat of Whatsapp contact met Delta opnemen.
        Laatst bewerkt door driepinter; 29 Apr 2021, 06:45.

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor de reactie maar helaas heb ik dit allemaal geprobeerd maar zonder resultaat. Delta wilt mij niet meer helpen omdat de webmail het wel doet. Bij instellen via de wifi krijg ik dit Controle van accountnaam of wachtwoord mislukt.
          Laatst bewerkt door irene; 28 Apr 2021, 21:05.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter
            Voor iOS El Capitan:
            Voor iOS Maverick:
            MacOs is geen IOS, El Capitan en Maverick zijn GEEN IOS systemen !

            Reageer


            • #7

              Ik ben vandaag geweldig geholpen door Ramon Biarnes van Biarnes IT
              Deze zou langskomen in opdracht van Delta echter kon hij het simpel oplossen door online een spamblokkade op te heffen welke op mijn IP adres stond.
              Hij heeft dit gecheckt bij Spamhaus en vervolgens een verzoek ingediend om de blokkade op te heffen.
              Probleem opgelost en de mails kwamen binnen. Schijnbaar is dit niet voldoende bekend bij de technici van Delta.


              Reageer


              • #8
                KnibbelTimE of Edwinb hier iets over kunnen zeggen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                  KnibbelTimE of Edwinb hier iets over kunnen zeggen.
                  Hi Knibbel en GoeRoe, blokkades door Spamhaus worden regelmatig aangebracht wanneer door deze partij geconstateerd wordt dat er zich "verdacht" e-mailverkeer voordoet. Door Spamhaus wordt inderdaad enkel voor uitgaande berichten een blokkade aangebracht voor IP adressen.

                  Mogelijk is het IP adres echter ook geblokkeerd in e-mailsystemen van DELTA, en kan er via het IP adres mogelijk ook geen e-mail worden opgehaald. Zowel het nazien van blokkades op PBL lijsten van Spamhaus als blokkades bij DELTA kan direct worden nagezien in contact met de klantenservice via bijvoorbeeld Whatsapp of een tijdens een LiveChat via de website.

                  Reageer


                  • #10
                    en ineens zonder iets te veranderen komt alle email weer wel binnen op mijn apple account. Ze hebben waarschijnlijk toch iets gewijzigd.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door irene Bekijk bericht
                      Ze hebben waarschijnlijk toch iets gewijzigd.
                      ?? Apple accounts hebben niets met Zeelandnet/Delta te maken (= andere club).

                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        ?? Apple accounts hebben niets met Zeelandnet/Delta te maken (= andere club).
                        Irene bedoelt Apple mail-app

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X