Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ineens geen email te verzenden vanuit oulook . server fout Serverfout: 554 5.7.1 Sender address rejected:

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ineens geen email te verzenden vanuit oulook . server fout Serverfout: 554 5.7.1 Sender address rejected:

    Sinds een week kan ik geen mail meer versturen vanuit mijn outlook . Ik krijg een mail terug van de systeem beheerder. Versturen uit webmail gaat wel. Mail ontvangen is ook geen probleem.

    De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

    Serverfout: 554 5.7.1 <....@zeelandnet.nl>: Sender address rejected: 550 Please login to send mail from @zeelandnet.nl / Aub. inloggen om mail vanaf @zeelandnet.nl te versturen

    Ik heb de instellingen van outlook bijgevoegd. Ik heb ook gekeken naar de instellingen . Uitgaande mail op poort 465 geprobeerd te zetten maar de send test faalt dan in outlook en wordt dus niet geaccepteerd..






    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    @sjmech Het is niet verstandig om je gegevens online te zetten !!!!!!!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door sjmech Bekijk bericht
      Sinds een week kan ik geen mail meer versturen vanuit mijn outlook . Ik krijg een mail terug van de systeem beheerder. Versturen uit webmail gaat wel. Mail ontvangen is ook geen probleem.

      De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

      Serverfout: 554 5.7.1 <[email protected]>: Sender address rejected: 550 Please login to send mail from @zeelandnet.nl / Aub. inloggen om mail vanaf @zeelandnet.nl te versturen

      Ik heb de instellingen van outlook bijgevoegd. Ik heb ook gekeken naar de instellingen . Uitgaande mail op poort 465 geprobeerd te zetten maar de send test faalt dan in outlook en wordt dus niet geaccepteerd..






      Beste sjmech om veiligheidsredenen kun je zoals JanPietJoris ook al aangeeft je emailadres en dat Word bestand beter verwijderen, je zit hier op een openbaar forum.

      Reageer


      • #4
        Beste Sjaak, je gebruikt een onveilige verbinding naar de mail servers van ZeelandNet, te herkennen aan de poortnummers 110 en 25. Je vindt de instellingen via de .

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X