Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

gmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • gmail

    Beste forumleden, In gmail krijg ik constant te lezen: Instellingen verouderd enz enz Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en account hersteld, maar het blijft verschijnen. Wat moet ik doen ?MVG Martin

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
    Beste forumleden, In gmail krijg ik constant te lezen: Instellingen verouderd enz enz Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en account hersteld, maar het blijft verschijnen. Wat moet ik doen ?MVG Martin

    Heb je hier iets aan?

    https://www.seniorweb.nl/clubs/inter...zijn-verouderd

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
      Wat moet ik doen?
      Martin, dat betekent meestal dat je de instellingen voor je Gmail-account wat moet aanpassen (STARTTLS en SSL/TLS) met eventueel een extra wachtwoord voor het SMTP-protocol.
      Zie hieronder:
      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Gmail Verouderde instellingen.jpg Bekeken: 0 Grootte: 105,3 Kb ID: 191902
      IMAP betekent kortgezegd dat jouw email op de mailserver blijft staan en ingelezen wordt door jouw emailprogramma (je email kan dan door meerdere mailclients worden gelezen ipv alleen vanaf jouw computer).
      Dit in tegenstelling tot POP3, waarbij in de meeste gevallen de email van de mailserver wordt gedownload naar de locatie van je mailprogramma (je computer) en verwijderd wordt van de mailserver.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Mar 2021, 11:37.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Beste Webkabouter, Na jouw reactie heb ik Imap ingeschakeld en opgeslagen. Het wijzigen van stap 2 kom ik niet uit. Ik weet waar ik dat kan wijzigen. Wil jij mij dat nog even uitleggen aub. MVG Martin

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
          Beste Webkabouter, Na jouw reactie heb ik Imap ingeschakeld en opgeslagen. Het wijzigen van stap 2 kom ik niet uit. Ik weet waar ik dat kan wijzigen. Wil jij mij dat nog even uitleggen aub. MVG Martin
          https://youtu.be/xhOGBmqaQtU

          Reageer


          • #6
            Beste forumleden, ik ben er niet uitgekomen. Ik heb hulp ingeroepen en deze heeft voor mij het probleem opgelost.
            Dank voor jullie reacties. MVG Martin

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
              Ik heb hulp ingeroepen en deze heeft voor mij het probleem opgelost.
              Hoe heeft deze het opgelost?

              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Beste Webkabouter, excuses voor het ontzettend laat reageren, ik was het totaal vergeten. De oplossing die is toegepast is het opnieuw
                installeren van mijn g-mail account.

                mvg Martin

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X