Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Webmail: probleem verzenden imbedded pictures

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door johd Bekijk bericht
    Wat Waarheid zegt.
    Lukt het jou om bijvoorbeeld 10 plaatjes in te plakken en te verzenden ?
    3 gaat nog hier.

    Ze zouden tesamen denk ik niet meer dan 12mb mogen zijn. Immers in mail is een plaatje een attachment in htmltext, en niet een explicite attachment.
    Probeer thunderbird eens dat is veel gebruiksvriendelijker. En daar lukt het zoals jij het wil namelijk je afbeeldingen niet als bijlagen te versturen maar ingevoegd in je mail.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      Desondanks zou ik je gewoon aanraden alles in een bijlage te stoppen en het zo te versturen.
      Dat werkt veel makkelijker
      In thunderbird is dat geen enkel probleem.

      Moeilijk werk is ook werk.

      Reageer


      • #33
        Klopt wat waarheid zegt. Ik heb Thunderbird jaren gebruikt, maar vind dat het met de browser ook prima gaat.
        Opvallend is dat ik gister een hele hoop kon imbedden en verzenden. Iets is er veranderd ?

        Jeroen:
        In Windows heb je de snipe tool, daarma plaats je een capture op het klembord.
        Met ctrl-v plak je dat ergens, in dit geval mail. En voila.
        Invoegen is vanaf een locatie, en betekend dat je deze eerst moet saven en dan weer inladen in het bericht.
        En dat is niet nodig. (MIME en zo moet jou als webmaster toch wel iets zeggen denk ik ?)

        Ik hou er over op, het werkt (af en toe) en als ik het beu ben zal ik Thunderbird weer wel opnieuw installeren.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X