Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen bijlagen meer mailen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen bijlagen meer mailen

    Ik kan sinds een tijdje geen bijlagen meer mailen ik krijg dan deze foutmelding

    Er is een onbekende fout opgetreden.

    Onderwerp 'test 2 Bewijs van Deelname Petra pdf [1/9]'
    Serverfout: 550
    Reactie van server: 550 We do not accept message/partial messages here.
    Server: 'smtp.zeelandnet.nl'
    Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC69
    Protocol: SMTP
    Poort: 465
    Beveiligd(SSL): Ja
    Laatst bewerkt door gepeme; 10 Dec 2020, 08:22. Reden: Zelfs een berichtplaatsen hier is moeilijk

  • #2
    Probeer het eens met Webmail te versturen.

    Ik denk dat het verstandig is om over te stappen naar een ander mail programma omdat Windows Live Mail al
    drie jaar en 11 maanden niet meer ondersteund wordt.

    https://www.seniorweb.nl/onderwerp/windows-live-mail

    De klantenservice van ZeelandNet zal hier dus verder ook geen ondersteuning meer op bieden.

    Reageer


    • #3
      Het lijkt erop dat je mailprogramma verkeerd staat ingesteld. Het probeert een bijlage over meerdere berichten te verdelen. Dat komt omdat de bijlage te groot is.
      Dit gaat niet werken: de ontvanger zal de bijlage namelijk ook niet accepteren. Dat komt omdat een in stukken geknipt pdf-bestand niet geldig is.

      De oplossing? Gebruik geen Windows Live Mail meer, dat programma is te oud geworden en niet langer veilig of goed bruikbaar.
      Kijk eens naar Outlook, Thunderbird of Mail van Windows 10.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
        Mail van Windows 10
        Laat die ook maar links liggen:
        - Windows Mail toont standaard slechts een deel van de mail (zonder indicatie of er nog meer mail op de server wacht)
        - Je kunt geen regels instellen om e-mail te filteren of andere automatische acties te ondernemen
        - Windows Mail mist sneltoetsen voor sommige veelgebruikte acties (zoals het verplaatsen van berichten)
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X