Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle inkomende mails in inbox verwijderd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alle inkomende mails in inbox verwijderd

    Ik wilde de prullenbak van mijn mailaccount zeelandnet.nl leegmaken. Was er niet met gedachten bij en verwijderde alle mails uit mijn inbox. En toen maakte ik vervolgens ook mijn prullenbak nog eens leg, zodat ik nu alle inkomende mail kwijt ben. Is die nog terug te halen? Hoe?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door zuijdervliet Bekijk bericht
    Ik wilde de prullenbak van mijn mailaccount zeelandnet.nl leegmaken. Was er niet met gedachten bij en verwijderde alle mails uit mijn inbox. En toen maakte ik vervolgens ook mijn prullenbak nog eens leg, zodat ik nu alle inkomende mail kwijt ben. Is die nog terug te halen? Hoe?
    Helaas, dan bent u alles kwijt vrees ik indien u geen backup van uw mail heeft.

    Reageer


    • #3
      Dank voor de moeite!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door zuijdervliet Bekijk bericht
        Dank voor de moeite!
        https://support.microsoft.com/nl-nl/...9-c0fd751d48ce

        https://www.seniorweb.nl/tip/verwijderde-mails-terugvinden


        Misschien heeft u hier wat aan?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Helaas, dan bent u alles kwijt vrees ik indien u geen backup van uw mail heeft.
          Dat is niet waar, neem contact op met Delta en er is een grote kans dat ze nog wel een backup kunnen terugzetten.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door zuijdervliet Bekijk bericht
            Ik wilde de prullenbak van mijn mailaccount zeelandnet.nl leegmaken. Was er niet met gedachten bij en verwijderde alle mails uit mijn inbox. En toen maakte ik vervolgens ook mijn prullenbak nog eens leg, zodat ik nu alle inkomende mail kwijt ben. Is die nog terug te halen? Hoe?
            Neem contact op met de support en vraag of dit nog hersteld kan worden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

              Helaas, dan bent u alles kwijt vrees ik indien u geen backup van uw mail heeft.
              Als u inlogt in webmail zeelandnet dan staat het misschien in verwijderde items dan kunt u ze waarschijnlijk nog terughalen.

              Ik heb het net zelf geprobeerd en dat lukte. Ik had dat in mijn eerdere links ook al aangegeven.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X