Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw alias aanmaken onder primaire emailadres gaat niet, groen plusje is weg

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (389).png
Bekeken: 711
Grootte: 208,0 Kb
ID: 188474
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Door een tweede email adres aan te maken. Daarbij kun je wel aliassen voor aanmaken.
    Uit veiligheidsoverwegingen is het niet meer mogelijk om (nieuwe) aliassen aan te maken (of te verwijderen) voor je hoofd email adres..
    Ik heb net een alias verwijderd aangemaakt met mijn primaire e-mailadres! Dus het kan schijnbaar wel!
    Laatst bewerkt door Guest01; 16 Nov 2020, 18:36.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (384).png
Bekeken: 997
Grootte: 145,2 Kb
ID: 188461

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Door een tweede email adres aan te maken. Daarbij kun je wel aliassen voor aanmaken.
        Uit veiligheidsoverwegingen is het niet meer mogelijk om (nieuwe) aliassen aan te maken (of te verwijderen) voor je hoofd email adres..
        Dat zou de verklaring kunnen zijn. Er was bij mij in het primaire emailadres standaard al een alias aangemaakt door Delta met met [email protected] wat je ook niet kunt verwijderen.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (389).png Bekeken: 0 Grootte: 208,0 Kb ID: 188474

          Ik heb net een alias verwijderd aangemaakt met mijn primaire e-mailadres! Dus het kan schijnbaar wel!
          Misschien dat accounts die eerder zijn aangemaakt deze optie hebben behouden en dat nieuwe accounts dit niet meer kunnen.
          Het vervelende is dat als je het standaard email alias dat Delta heeft aangemaakt, in je primaire emailadres, niet wilt gebruiken je een nieuw emailadres moet aanmaken inclusief een nieuw wachtwoord en dat vervolgens weer invoeren en aanpassen in Outlook e.d. Weliswaar eenmalig deze actie maar toch knullig...
          Laatst bewerkt door Deltamark; 16 Nov 2020, 19:39.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
            Er was bij mij in het primaire emailadres standaard al een alias aangemaakt door Delta met met [email protected] wat je ook niet kunt verwijderen.
            Als je een reeds bestaand email alias van je hoofdaccount wilt verwijderen moet je even een emailtje sturen naar beheer (vanuit Zeelandnet webmail ivm accountvalidatie van dit verzoek) @ [email protected] (particulier) of [email protected]

            Tip: wijzig je (account)wachtwoord(en) regelmatig en strooi niet met je 06-nummer(s).
            Wil je hierop inhak(k)en ga dan naar @ https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...je-06-nummer-s
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Nov 2020, 20:48.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #21
              [QUOTE=Webkabouter;n188485]

              Als je een reeds bestaand email alias van je hoofdaccount wilt verwijderen moet je even een emailtje sturen naar beheer (vanuit Zeelandnet webmail ivm accountvalidatie van dit verzoek) @ [email protected] (particulier) of [email protected]

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X