Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw alias aanmaken onder primaire emailadres gaat niet, groen plusje is weg

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw alias aanmaken onder primaire emailadres gaat niet, groen plusje is weg

    Je kunt bij je email adres een email alias aanmaken. Dat gaat normaal met een groen plusje met "Nieuwe alias toevoegen". Maar die optie heb ik niet (meer) bij mijn primaire e mailadres waar ik een nieuw alias wil aanmaken. Er is al een alias aanwezig maar ik wil er nog een aanmaken. Maar dat groene plusje zit er niet om dat te doen. Hoe los ik dat op?
    Ik begrijp uit meerdere forumposts dat het mogelijk is om onder je primaire emailadress meerdere aliassen te hebben dus dat moet kunnen.

    ps bij het tweede emailadres van mijn partner is het groene plusje er wel en kan ik ook meerdere keren een alias aanmaken. Allen bij het primaire emailadres ontbreekt deze optie.
    Laatst bewerkt door Deltamark; 15 Nov 2020, 14:26.

  • #2
    Dit is een bekend probleem dat lukt mij ook nog steeds niet (alleen een extra e-mail adres aanmaken)

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...n-primairadres

    Reageer


    • #3
      driepinter; Ik zie het bedankt. Ik ben net gisteren van KPN aangesloten op Deltaglasvezel dus deze geschiedenis is mij onbekend. Lijkt me toch niet een dermate lastig probleem om een jaar over te doen voor een oplossing, ik hoop dat ik geen spijt ga krijgen van m'n overstap.....

      Reageer


      • #4
        Ik wil een alias verwijderen, dat kan blijkbaar ook niet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Dit is een bekend probleem dat lukt mij ook nog steeds niet (alleen een extra e-mail adres aanmaken)

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...n-primairadres
          Februari 2020.... Antwoord Delta?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

            Februari 2020.... Antwoord Delta?
            Klopt, het kan dus definitief niet meer :

            https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...561#post180561

            Reageer


            • #7
              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (384).png
Bekeken: 968
Grootte: 145,2 Kb
ID: 188461
              Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
              Je kunt bij je email adres een email alias aanmaken. Dat gaat normaal met een groen plusje met "Nieuwe alias toevoegen". Maar die optie heb ik niet (meer) bij mijn primaire e mailadres waar ik een nieuw alias wil aanmaken. Er is al een alias aanwezig maar ik wil er nog een aanmaken. Maar dat groene plusje zit er niet om dat te doen. Hoe los ik dat op?
              Ik begrijp uit meerdere forumposts dat het mogelijk is om onder je primaire emailadress meerdere aliassen te hebben dus dat moet kunnen.

              ps bij het tweede emailadres van mijn partner is het groene plusje er wel en kan ik ook meerdere keren een alias aanmaken. Allen bij het primaire emailadres ontbreekt deze optie.
              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door Guest01; 16 Nov 2020, 08:54.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                Hebben jullie allebei een apart account? Dus twee accounts en ook twee primaire e-mailadressen? Want dan is het vreemd dat het bij uw partner wel gaat en bij u niet.

                Reageer


                • #9
                  Vandaar mijn vraag driepinter:

                  Hebben jullie allebei een apart account? Dus twee accounts en ook twee primaire e-mailadressen? Want dan is het vreemd dat het bij uw partner wel gaat en bij u niet.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik begrijp uit dit verhaal dat het (tweede) e-mail adres van de partner een secundair mail adres is
                    maar goed meningen verschillen.

                    En dan kan het dus wel.

                    Reageer


                    • #11
                      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (386).png
Bekeken: 477
Grootte: 128,6 Kb
ID: 188464
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Ik begrijp uit dit verhaal dat het (tweede) e-mail adres van de partner een secundair mail adres is
                      maar goed meningen verschillen.

                      En dan kan het dus wel.
                      Beste driepinter, Ik dacht dat deze mensen twee primaire e-mailadressen en dus twee accounts hebben, zo lees ik het, vandaar mijn vraag.

                      Vreemd eigenlijk dat het bij mij schijnbaar wel mogelijk is om een alias aan te maken of te verwijderen!
                      Laatst bewerkt door Guest01; 16 Nov 2020, 10:50.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
                        Hoe los ik dat op?
                        Door een tweede email adres aan te maken. Daarbij kun je wel aliassen voor aanmaken.
                        Uit veiligheidsoverwegingen is het niet meer mogelijk om (nieuwe) aliassen aan te maken (of te verwijderen) voor je hoofd email adres..
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Uit veiligheidsoverwegingen is ....
                          Gewoon uit nieuwsgierigheid maar kan je daar een uitgebreider antwoord op geven?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht
                            Gewoon uit nieuwsgierigheid maar kan je daar een uitgebreider antwoord op geven?
                            Helaas krijg ik meer niet boven water. Ik denk dat het te maken heeft met account hacks uit het recente verleden.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Nov 2020, 17:28.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Delta leest wel mee.. toch? Ik neem aan dat ze wel een antwoord kunnen geven.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X