Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mailaccount instellen op ios

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
    Wel een eerlijk antwoord
    In deze roerige tijden is het altijd fijn om je zaken voor elkaar te hebben.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 24 Oct 2020, 17:24.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door MBR Bekijk bericht
      Mis ik iets in de instellingen?
      Heb je het inmiddels werkend gekregen?

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Onze mac is opgeschoond en nu lukt instellen van zeelandnetmail niet met apple mail (Mac Os Sierra 10.13...jaja een oudje maar nog prima om simpele dingen mee te doen)
        Hetzelfde probleem als MBR aankaart.

        Het wachtwoord van zeelandnet klopt want daar kan ik wel zeelandnet webmail openen.
        De technische uitleg na de vraag van MBR snap ik niet.

        Dus als iemand in duidelijke stappen kan uitleggen wat ik kan doen om zeelandnet mail te koppelen aan apple mail? Graag & bedankt!

        (Ps zeelandnet webmail vind ik absoluut niet prettig om mee te werken dus die optie liever niet)

        Reageer


        • #19
          https://www.delta.nl/klantenservice/...-pc-of-laptop/ werkt niet?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door mojovuur Bekijk bericht
            Onze mac is opgeschoond en nu lukt instellen van zeelandnetmail niet met apple mail (Mac Os Sierra 10.13...jaja een oudje maar nog prima om simpele dingen mee te doen)
            Simpele dingen, maar ook niet meer ondersteund en daarmee af te raden. Support is al jaren verlopen en daarmee ook de garantie dat je er mee kunt mailen. Eeuwige (mail)ondersteuning bestaat niet, ook niet bij macs. Niet leuk, wel waar.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Simpele dingen, maar ook niet meer ondersteund en daarmee af te raden. Support is al jaren verlopen en daarmee ook de garantie dat je er mee kunt mailen. Eeuwige (mail)ondersteuning bestaat niet, ook niet bij macs. Niet leuk, wel waar.
              Hallo Koeba, hartelijk bedankt voor je reacties!
              Ik ga eens aan de slag met de info in de link.

              Bedoel je met 'maar ook niet meer ondersteund' het zeelandnet email programma?
              idd geen eeuwige veilige ondersteuning van de Mac-mail... maar t werkt (en blijft werken tot heden)

              PS: 10 min later...het is gelukt!!
              Fijn dat je even de tijd nam Koeba, dat waardeer ik enorm.
              Goed weekend!
              Laatst bewerkt door mojovuur; 17 Jul 2022, 08:14.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door mojovuur Bekijk bericht
                Onze mac is opgeschoond en nu lukt instellen van zeelandnetmail niet met apple mail (Mac Os Sierra 10.13...jaja een oudje maar nog prima om simpele dingen mee te doen)
                Hetzelfde probleem als MBR aankaart.

                Het wachtwoord van zeelandnet klopt want daar kan ik wel zeelandnet webmail openen.
                De technische uitleg na de vraag van MBR snap ik niet.

                Dus als iemand in duidelijke stappen kan uitleggen wat ik kan doen om zeelandnet mail te koppelen aan apple mail? Graag & bedankt!

                (Ps zeelandnet webmail vind ik absoluut niet prettig om mee te werken dus die optie liever niet)
                macOS High Sierra en veiligheid - verbeterjemac Den Bosch

                Reageer


                • #23
                  Hallo Driepinter
                  Handige info!
                  Ik heb het doorgenomen en zie een paar zaken die we gelukkig al deden qua beveiliging (firewall/browser/virusscanners/simpel gebruik/wachtwoorden kluis bijv).
                  Dat van de Apple mail en Spark is nieuw. Dus dat hou ik in m'n achterhoofd zodra mail begint te haperen!

                  Voor nu is zeelandnet weer netjes gekoppeld aan mail dus we kunnen weer 'n eindje vooruut...;-))
                  Hartelijk dank voor de link en je tijd!
                  Goed weekend!

                  Reageer


                  • #24
                    Hoe is het gelukt?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X