Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen zeelandnet Imap-account installeren in Outlook Mobiel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan geen zeelandnet Imap-account installeren in Outlook Mobiel

    Hoi, kan geen Imap-account installeren in Outlook Mobiel(pop3 lukt wel). Installatie lukt wel, maar bij synchronisatie loopt outlook vast.
    Bij bv. Gmail kan je de beveiliging instellen op SSL, bij outlook kan dit niet.
    Contact gehad met Microsoft. Ze hebben het uitgetest met hetzelfde resultaat, maar zeggen dat ze niks kunnen doen en dat ik contact met de mailprovider moet opnemen.
    Mijn vraag is nu waar ik moet zijn en of er eventueel meer mensen met dit probleem zijn.

    Gr. Peter

  • #2
    Je zult misschien weinig aan het antwoord hebben maar het is iig geen algemene (ZeelandNet) fout, want op mijn telefoon werkt dit wel normaal.

    Waarschijnlijk dus een toevalstreffer dat net even niet werkt.
    Laatst bewerkt door driepinter; 20 Oct 2020, 19:25.

    Reageer


    • #3
      Hoi, toch dank je wel voor de reactie.
      Het is zowel op mijn mobiel als op mijn Tab, wel allebei van Samsung. Misschien daar iets mee.

      Reageer


      • #4
        Krijg je een foutmelding? en heb je de onderstaande instellingen gecontroleerd

        Klik hier voor de instellingen

        Maak je gebruik van speciale leestekens in het wachtwoord misschien?

        Reageer


        • #5
          Hoi, installeren is geen probleem, ook geen foutmeldingen. Het is als je outlook dan terug opstart dat hij vastloopt.
          Met G-mail waren de instellingen geen probleen. Moest alleen de beveiliging van StartTSL maar SSL veranderen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X