Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

inkomende/uitgaande mail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • inkomende/uitgaande mail

    beste mensen,

    Sedert vandaag krijg ik een nieuwe overzicht van inkomende mails,dit is echter zeer onduidelijk! en niet aanvaardbaar
    De verzonden mails kan ik niet terug lezen, even als de prullenbak mails. Waarom deze onduidelijkheden
    Verzoek het wederom terug te plaatsen naar de huidige situaties, ook voor mijn echtgenote die nu helemaal de weg kwijt is!
    Hoor graag verder
    J van der Reijden
    [email protected]

  • #2
    Inderdaad mijnheer van der Reijden, ook bij mij was dat het geval. Ik heb telefonisch contact opgenomen met het verzoek om dit wel zeer onduidelijke overzicht terug te plaatsen naar de oude situatie, maar dat was helaas niet mogelijk! Op zijn minst had Zeelandnet alle gebruikers vooraf kunnen informeren, nu hebben ze dat eigenhandig en zonder enige vorm van vooroverleg veranderd.
    Ben ook benieuwd wat andere gebruikers hiervan vinden.
    Rob De V

    Reageer


    • #3
      Echt waardeloos die nieuwe mail pagina ,niet om gevraagd.
      Het zou beter zijn om de tijd die hieraan is verspild voor nuttiger zaken te gebruiken.
      Echt weer een Zeelandnet actie.
      Niets mis met de vorige versie , snel terug draaien.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
        beste mensen,

        Sedert vandaag krijg ik een nieuwe overzicht van inkomende mails,dit is echter zeer onduidelijk! en niet aanvaardbaar
        De verzonden mails kan ik niet terug lezen, even als de prullenbak mails. Waarom deze onduidelijkheden
        Verzoek het wederom terug te plaatsen naar de huidige situaties, ook voor mijn echtgenote die nu helemaal de weg kwijt is!
        Hoor graag verder
        J van der Reijden
        [email protected]
        Na 5 dagen weet je niet beter meer we moeten mee met de tijd zo werk dat

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
          beste mensen,

          Sedert vandaag krijg ik een nieuwe overzicht van inkomende mails,dit is echter zeer onduidelijk! en niet aanvaardbaar
          De verzonden mails kan ik niet terug lezen, even als de prullenbak mails. Waarom deze onduidelijkheden
          Verzoek het wederom terug te plaatsen naar de huidige situaties, ook voor mijn echtgenote die nu helemaal de weg kwijt is!
          Hoor graag verder
          J van der Reijden
          [email protected]
          Beste J.van der Reijden,

          Het staat naar mijn mening er veel overzichtelijker in dan in de vorige versie. Als u in de eerste kolom op het tandwieltje met instellingen drukt komen die mappen allemaal in de tweede bredere kolom tevoorschijn, van postvak in ,concepten, verzonden spam ,archives etc etc. Deze kunt al naar gelang in of uitschakelen met het schuifknopje naast die mappen. Helemaal onderaan de rode uitlogknop. Wilt u nu bijvoorbeeld een bericht opstellen dan drukt op het blauwe vierkante venstertje met de de pen dan opent er een tabblad waar u een bericht kunt opstellen. Even voor gaan zitten en u komt er zeker uit. Het spamfilter is de knop boven het tandwieltje en dat opent in een nieuw scherm is hetzelfde als eerst. Veel succes.
          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door Guest01; 22 Sep 2020, 09:01.

          Reageer


          • #6
            Waarheid helemaal met je eens.

            Zoals bij elke discussie of opmerkingen voeren de mopperaars direct de boventoon. Ze hebben nog niet eens goed gekeken of Zeelandnet is weer de Kop van Jut onder het motto: "ze doen weer dit en ze doen weer dat". Je moet even wennen aan de nieuwe indeling, maar als je de moeite neemt om eens rond te kijken en op knopje te drukken, valt het allemaal wel mee. De indeling is duidelijk en overzichtelijk met meer mogelijkheden dan vroeger. Gewoon even lekker stoeien met alles.
            (Mening van iemand die ook 25 jaar in het computerloze tijdperk heeft geleefd.)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
              Waarheid helemaal met je eens.

              Zoals bij elke discussie of opmerkingen voeren de mopperaars direct de boventoon. Ze hebben nog niet eens goed gekeken of Zeelandnet is weer de Kop van Jut onder het motto: "ze doen weer dit en ze doen weer dat". Je moet even wennen aan de nieuwe indeling, maar als je de moeite neemt om eens rond te kijken en op knopje te drukken, valt het allemaal wel mee. De indeling is duidelijk en overzichtelijk met meer mogelijkheden dan vroeger. Gewoon even lekker stoeien met alles.
              (Mening van iemand die ook 25 jaar in het computerloze tijdperk heeft geleefd.)
              Beste Hansi, ik begrijp helemaal wat u zegt, als je er voor gaat zitten en je bekijkt het eens op je gemak dan kom je er meestal vanzelf uit. Al doende leert men is een oud gezegde, En dat klopt meestal wel. Gewoon even lekker stoeien met alles.

              Reageer


              • #8
                [email protected] een tip, door je e-mailadres zoveel openbaar te gebruiken krijg je veel ongevraagde aanbiedingen in je mailbox... je hebt het nu als gebruikersnaam en onder een bericht gezet, waardoor deze pagina er lekker vol mee staat.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door ramdev Bekijk bericht
                  IBen ook benieuwd wat andere gebruikers hiervan vinden.
                  Investeer wat meer tijd in het werken met deze nieuwe opzet en ga niet gelijk klagen. Zonder verandering komen we niet vooruit. Zie het als olie voor de piepende versnellingsbak (of schakel wat vaker)
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
                    Waarheid helemaal met je eens.

                    Zoals bij elke discussie of opmerkingen voeren de mopperaars direct de boventoon. Ze hebben nog niet eens goed gekeken of Zeelandnet is weer de Kop van Jut onder het motto: "ze doen weer dit en ze doen weer dat". Je moet even wennen aan de nieuwe indeling, maar als je de moeite neemt om eens rond te kijken en op knopje te drukken, valt het allemaal wel mee. De indeling is duidelijk en overzichtelijk met meer mogelijkheden dan vroeger. Gewoon even lekker stoeien met alles.
                    (Mening van iemand die ook 25 jaar in het computerloze tijdperk heeft geleefd.)
                    Je bent niet alleen (Mening van iemand die ook 25 jaar in het computerloze tijdperk heeft geleefd.) :

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X