Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Outlook op telefoon niet meer in te stellen voor extra adressen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Outlook op telefoon niet meer in te stellen voor extra adressen

    Goedendag,

    Sinds ik klant ben bij Zeelandnet/Delta heb ik een aantal extra emailadressen. Een daarvan is voor mijn echtgenote. Door een defect in haar telefoon is deze opnieuw geinstalleerd en moest ik ook Outlook opnieuw installeren. Wanneer ik nu haar emailadres in Outlook zet komt hij terug met de boodschap dat ik handmatig moet configureren en vervolgens krijg ik de melding dat de service niet beschikbaar is. Het betreft overigens Outlook voor Android.

    Nu komt de grap: ik stel mijn hoofdemail (welke bij mijn Delta/Zeelandnet abo hoort) en poef ingesteld en het werkt. Na het testen met nog een extra adres what ik heb voor mijn PI kom ik erachter dat alle 'extra' adressen de fout in gaan. Navraag bij Delta leert dat we het zelf uit mogen zoeken omdat Outlook niet ondersteunt wordt. Vandaar mijn bericht hier.

    Iemand suggesties?

    Bij voorbaat dank,

    Peter

  • #2
    hier staan de juiswte instellingen voor email:

    https://www.delta.nl/klantenservice/...nl-e-mailadres

    Reageer


    • #3
      Dank voor je antwoord maar dat was mijn vraag niet :-) Ik ken de instellingen van Zeelandnet wel maar in Outlook werken de Extra adressen niet meer, ook niet als je ze handmatig instelt. Het lijkt wel of ze geblokkeerd worden.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door PjotrF Bekijk bericht
        Dank voor je antwoord maar dat was mijn vraag niet :-) Ik ken de instellingen van Zeelandnet wel maar in Outlook werken de Extra adressen niet meer, ook niet als je ze handmatig instelt. Het lijkt wel of ze geblokkeerd worden.
        een andere email-client proberen misschien ??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          een andere email-client proberen misschien ??
          Dat is toch geen oplossing voor het probleem van PjotrF.
          Er wordt een oplossing gezocht voor het probleem in Outlook, als je geen oplossing hebt geef dan geen reactie Fred.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

            Dat is toch geen oplossing voor het probleem van PjotrF.
            Er wordt een oplossing gezocht voor het probleem in Outlook, als je geen oplossing hebt geef dan geen reactie Fred.
            op die manier kun je zien of het probleem bij Delta of in Outlook zit

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              op die manier kun je zien of het probleem bij Delta of in Outlook zit

              Reageer


              • #8
                Dank jullie beide voor jullie bijdrage. Vanavond ging ik testen met de Samsung Mail app en dat werkte en plots werkte de Outlook ook. Wat het geweest is zal een raadsel blijven maar voor nu werkt het weer. Nogmaals dank voor het meedenken en nog een goed weekend verder!

                Gr,

                Peter

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X