Goedendag,
Sinds ik klant ben bij Zeelandnet/Delta heb ik een aantal extra emailadressen. Een daarvan is voor mijn echtgenote. Door een defect in haar telefoon is deze opnieuw geinstalleerd en moest ik ook Outlook opnieuw installeren. Wanneer ik nu haar emailadres in Outlook zet komt hij terug met de boodschap dat ik handmatig moet configureren en vervolgens krijg ik de melding dat de service niet beschikbaar is. Het betreft overigens Outlook voor Android.
Nu komt de grap: ik stel mijn hoofdemail (welke bij mijn Delta/Zeelandnet abo hoort) en poef ingesteld en het werkt. Na het testen met nog een extra adres what ik heb voor mijn PI kom ik erachter dat alle 'extra' adressen de fout in gaan. Navraag bij Delta leert dat we het zelf uit mogen zoeken omdat Outlook niet ondersteunt wordt. Vandaar mijn bericht hier.
Iemand suggesties?
Bij voorbaat dank,
Peter
Sinds ik klant ben bij Zeelandnet/Delta heb ik een aantal extra emailadressen. Een daarvan is voor mijn echtgenote. Door een defect in haar telefoon is deze opnieuw geinstalleerd en moest ik ook Outlook opnieuw installeren. Wanneer ik nu haar emailadres in Outlook zet komt hij terug met de boodschap dat ik handmatig moet configureren en vervolgens krijg ik de melding dat de service niet beschikbaar is. Het betreft overigens Outlook voor Android.
Nu komt de grap: ik stel mijn hoofdemail (welke bij mijn Delta/Zeelandnet abo hoort) en poef ingesteld en het werkt. Na het testen met nog een extra adres what ik heb voor mijn PI kom ik erachter dat alle 'extra' adressen de fout in gaan. Navraag bij Delta leert dat we het zelf uit mogen zoeken omdat Outlook niet ondersteunt wordt. Vandaar mijn bericht hier.
Iemand suggesties?
Bij voorbaat dank,
Peter
Reageer