Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

e-mail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • e-mail

    In sommige e-mailberichten via de account van zeelandnet.nl krijg ik de melding "Berichten en afbeeldingen downloaden", maar kan dan verder hier niets mee.
    In de andere accounts die ik heb komt dit probleem niet voor. Graag een oplossing voor deze zaak!

    P. de Buck

  • #2
    als je via web-mail naar je account gaat, werkt alles dan wel, zoals het behoort ??
    welk besturingssyteem heb je en wel email-programma gebruik je ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door pdebuck Bekijk bericht
      maar kan dan verder hier niets mee
      Definieer 'niets' svp
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Heb je deze problemen met een specifiek e-mail adres of met meerdere. Ook verneem ik graag of je gebruik maakt van de webmail voor het openen van de e-mail?

        Reageer


        • #5
          Ik open de mail met windows 10 mail. Sommige mails openen zonder problemen maar andere van verschillende afzenders niet

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door pdebuck Bekijk bericht
            Ik open de mail met windows 10 mail. Sommige mails openen zonder problemen maar andere van verschillende afzenders niet
            je hebt meerdere accounts en het komt niet overal voor.
            stuur dan een email die je niet kunt openen es door naar een ander account en kijk of je het daar wel kunt openen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
              Heb je deze problemen met een specifiek e-mail adres of met meerdere. Ook verneem ik graag of je gebruik maakt van de webmail voor het openen van de e-mail?
              Dit probleem komt bij totaal verschillende mails voor van verschillende afzenders. Ik maak geen gebruik van webmail maar heb gezien dat ze daar wel geopend worden.
              Ik gebruik normaal het Windows 10 Mailprogramma, maar ook Windows mail 12, waar het geen problemen oplevert.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X