Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

postvak uit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • postvak uit

    Sinds kort blijven berichten in postvak uit hangen.
    Ze worden niet verzonden. Er is melding van een serverfout.
    Hoe los ik dit op.

  • #2
    Welk besturingssysteem en welk programma.
    Heb je de instellingen al nagelopen? Zie: https://www.delta.nl/klantenservice/...mail-instellen

    Lukt het in Webmail wel?

    Reageer


    • #3
      Beste, dit bericht verschijnt.
      Hoe kan ik repareren?

      Het bericht kan niet worden verzonden. De verificatie-instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] zijn mogelijk niet juist. Je vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar Problemen oplossen in Windows Live Mail en raadpleeg de sectie Ik heb problemen met het verzenden van e-mail. Als je hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt je contact op met je serviceprovider voor e-mail.



      Onderwerp 'Re: bijmailen'
      Serverfout: 560
      Reactie van server: 560 5.7.1 <host-k3ohdb.gs2.zeelandnet.nl[62.238.161.175]>: Client host rejected: == u (of uw machine) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw relayprobleem op! ==
      Server: 'mail.zeelandnet.nl'
      Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
      Protocol: SMTP
      Poort: 465
      Beveiligd(SSL): Ja


      Reageer


      • #4
        WLM is zeer verouderd en wordt niet meer ondersteund.

        Instellingen WLM vind je hier: https://www.delta.nl/klantenservice/...nl-e-mailadres

        Instellingen controleren en zonodig repareren.
        Let op: Pop3 of Imap!!!


        Installeer bijv. Thunderbird ( ook gratis ) en https://www.delta.nl/klantenservice/...stap-instellen
        Laatst bewerkt door Ptrol; 18 Jul 2020, 12:38.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door wimbakker Bekijk bericht
          Serverfout: 560
          Volgens mij bestaat die code niet. Mocht het Error 550 zijn dan stuur je een email naar een emailadres dat niet bestaat.

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            zie voor info

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              zie voor info
              Waarschijnlijk heeft wimbakker de Exchange SMTP 550 5.6.0 error aangezien voor SMPT error 560.

              wimbakker , zat er een attachment aan die email? Er zijn gevallen bekend dat dat de oorzaak is van deze 'storing'. Normaliter zou een MS Exchange server daar zo doorheen moeten wandelen, maar soms gaat dit wel eens mis (bijvoorbeeld als je als client de zgn. 'cached' mode actief hebt). Dit probleem doet zich ook wel eens voor als iemand een contact verwijdert uit zijn/haar outlook client en het daarna weer toevoegt met een ander email adres.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Jul 2020, 22:32.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Bedankt. De vraag is nu : welke handelingen moet ik verrichten om de zaak ongedaan te maken.
                Via zeelandnet? Of kan ik dat zelf opzoeken en hoe!!!!!

                Reageer


                • #9
                  wimbakker het staat er heel duidelijk:

                  u (of uw machine) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw relayprobleem op!

                  Te nemen acties:
                  - Controleer ALLE apparaten in huis op beveiligingsupdates (ook de router als je die gebruikt) en op spyware. Gebruik voor dat laatste de gratis versie van Malwarebytes die je op internet kunt downloaden.
                  - Wijzig de wachtwoorden van de ZeelandNet e-mailaccounts die je gebruikt.
                  - Als alles weer schoon en up to date is kun je vragen of ZeelandNet je verbinding deblokkeert.

                  Je kunt wel de webmail gebruiken.

                  En inderdaad Windows Live Mail is niet meer veilig te gebruiken. Ik raad je Thunderbird aan.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door wimbakker Bekijk bericht
                    Bedankt. De vraag is nu : welke handelingen moet ik verrichten om de zaak ongedaan te maken.
                    Via zeelandnet? Of kan ik dat zelf opzoeken en hoe!!!!!
                    Kan je mij een e-mailsturen met je klantgegevens. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                    Dan laat ik het e-mail adres vrijgegeven na het oplossen van de relay problemen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X