Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet IMAP e-mail en Outlook 2016/2019

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet IMAP e-mail en Outlook 2016/2019

    Ik gebruik de IMAP server om mail binnen te halen in Outlook.
    Echter wanneer ik een bericht wil verwijderen dan komt er te staan: "De bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het object is verwijderd"

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Knipsel.PNG
Bekeken: 2009
Grootte: 150,1 Kb
ID: 184084
    Ook worden verzonden berichten niet opgeslagen in de Sent Items folder (zie hierboven)
    Outlook lijkt in orde, ik gebruik ook nog 2 IMAP accounts van resp GMail en mijn werk en die werken probleemloos.
    Uiteraard heb ik de helpdesk van Zeelandnet gebeld, maar die weigeren iedere medewerking en verwijzen alleen naar Microsoft, fijne lui ....
    Wie weet hoe ik dit kan oplossen.
    Ik heb het account al onder een ander windows account aan Outlook toegevoegd maar daar krijg ik het zelfde resultaat.

  • #2
    Hallo jschenk , de foutmelding geeft aan dat er wat mis is met het .pst bestand. Via deze link kun je terugvinden hoe je dit kunt repareren: https://support.microsoft.com/nl-nl/...older-file-pst

    Reageer


    • #3
      jschenk Controleer ook even of de IMAP basismap goed ingesteld staat, anders weet Outlook niet waar de berichten opgeslagen moeten worden.
      https://support.office.com/nl-nl/art...5-54fe236aee6a

      Reageer


      • #4
        Beste allemaal,
        geruime tijd kan ik GEEN email meer verzenden via mijn Apple laptop.
        wanneer ik op verzenden druk dan krijg ik een melding.
        ik heb hier over al viermaal gebeld en steeds krijg ik te horen: onze hulpdiensten gaan niet over andere email programma's dan enkel de onze via de zeeland net website ''webmail ''
        Voor als nog begrijp ik dat ik op een lijst sta en het schijnt voor de technische mensen een kleinigheidje gezin om het in orde te maken. Terug bellen door de techneuten ismij ook al beloofd maar onder tussen zit ik er mee en niemand doet of wil er iets aan doen...
        vervelend wie of welke vriendelijk mens bij Zeelandnet wil mij helpen... ?
        met vriendelijke groet, Rene.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jschenk Bekijk bericht
          Ik gebruik de IMAP server om mail binnen te halen in Outlook.
          Echter wanneer ik een bericht wil verwijderen dan komt er te staan: "De bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het object is verwijderd"

          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Knipsel.PNG Bekeken: 589 Grootte: 150,1 Kb ID: 184084
          Ook worden verzonden berichten niet opgeslagen in de Sent Items folder (zie hierboven)
          Outlook lijkt in orde, ik gebruik ook nog 2 IMAP accounts van resp GMail en mijn werk en die werken probleemloos.
          Uiteraard heb ik de helpdesk van Zeelandnet gebeld, maar die weigeren iedere medewerking en verwijzen alleen naar Microsoft, fijne lui ....
          Wie weet hoe ik dit kan oplossen.
          Ik heb het account al onder een ander windows account aan Outlook toegevoegd maar daar krijg ik het zelfde resultaat.
          Ik krijg al een ik weet niet meer hoe lang geen E-mails meer binnen, Hoe kan dat..is mijn E-mail misschien ,gestolen door mijn oudste zus ***********.
          Laatst bewerkt door Edwinb; 25 Aug 2020, 10:20. Reden: Privegegevens verwijdert

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Renevz Bekijk bericht
            Beste allemaal,geruime tijd kan ik GEEN email meer verzenden via mijn Apple laptop.
            Open hiervoor svp een nieuw topic. Dank.

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
              Ik krijg al een ik weet niet meer hoe lang geen E-mails meer binnen, Hoe kan dat..is mijn E-mail misschien ,gestolen door mijn oudste zus xxxxx
              Het is niet slim om persoonsnamen te vermelden in verband met de privacy van die personen.
              Wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn, is dat iemand anders ook met datzelfde account werkt (POP3). Daardoor wordt de betreffende postbus geleegd (kort door de bocht) . Als die persoon ook de Verzonden Email folder een andere naam heeft gegeven dan is het inderdaad mogelijk dat jouw mail client de weg kwijtraakt.

              Tip: wijzig het wachtwoord van je emailaccount regelmatig (al is het elke dag).
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Aug 2020, 19:50.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X