Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Thank you

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Thank you

    Ask for help in the registration tutorial for @zeelandnet.nl postfix email. I hope someone can help me, thank you

  • #2
    Dutch language pls...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Vertaald door @ zeelandnet.nl-e-mail voor inschrijving. Ik hoop dat iemand me kan helpen

      Reageer


      • #4
        Vraag @zeelandnet.nl om een inschrijvingsmethode, ik hoop dat iemand me kan helpen, dank je

        Reageer


        • #5
          Via deze link kun je het stappenplan volgen om je email te installeren op je computer of andere apparaten: https://www.delta.nl/klantenservice/...mail-instellen

          Reageer


          • #6
            Are you trying to set up Postfix? You will have to set smtp.zeelandnet.nl as smarthost, because you cannot send out your own e-mail directly.

            Reageer


            • #7
              Weer niemand die in de gaten heeft dat dit een spambot is? Stelletje amateurs.

              Reageer


              • #8
                Vrieskist Ik dacht dat ook, totdat ik een reply op hetzelfde topic zag. Maar misschien heb je gelijk.

                Reageer


                • #9
                  Zodra er vragen worden gesteld over de technische laag van enige digitale service blijft het oppassen hoe je reageert.
                  Ferry informeert deze persoon over hoe een mailclient te configureren. Ik zou het daar verder bij laten.
                  Postfix en smarthosting is hetzelfde als spammen via een (open) relay van domein gerelateerde email.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X