Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter

    Edwinb Wat is de stand van zaken m.b.t. de problemen met het spamfilter?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
    Edwinb Wat is de stand van zaken m.b.t. de problemen met het spamfilter?
    Jos ,je krijgt geen bericht,ik heb dat van de week ook al gevraagd,maar ik hoor niks

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Het Spamfilter maakt gewoon onderdeel uit van je abonnement.
        Al heel lang levert dit problemen op.
        Ik ben hierdoor diverse mail kwijt, want de mail werd niet eens vrij gegeven.

        Schrap het maar helemaal en maak het abonnement goedkoper, dan kan iedereen zelf al dan niet betaald een ander hopelijk beter Spamfilter aanschaffen.


        Reageer


        • #5
          Ahh...kan ik een tiental senseoapparaten aan je kwijt dan misschien?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
            Het Spamfilter maakt gewoon onderdeel uit van je abonnement.
            Al heel lang levert dit problemen op.
            Ik ben hierdoor diverse mail kwijt, want de mail werd niet eens vrij gegeven.

            Schrap het maar helemaal en maak het abonnement goedkoper, dan kan iedereen zelf al dan niet betaald een ander hopelijk beter Spamfilter aanschaffen.

            Ik kan al een aantal dagen als spam aangemerkte mail niet meer verwijderen. Het probleem is voornamelijk dat het spamfilter nog wel eens ten onrechte een bericht als spam aanmerkt en als je dat dan niet kunt vrij geven is dat inderdaad erg vervelend. Of dat filter helemaal stopzetten of iedere abonnee zelf laten kiezen om het aan- of uit te zetten lijkt me de enige juiste oplossing. Maar we horen vast in de loop van dit decennium nog wel wat Zeelandnet als oplossing heeft gevonden.

            Reageer


            • #7
              Het spamfilter is volstrekt debiel.
              - mail slepen naar de spam-learn box werkt niet. Want je moet blijkbaar eerst de spam als bestand opslaan op je computer. Wat niet echt een logische stap is.
              - integratie met bestaande webmail werkt niet. Er is een spamfilter knop die naar een apart portal leidt.
              - de Junk-box van je mailbox is blijkbaar niet gekoppeld aan het spamfilter
              - vage beschrijving over een apart account aanmaken met je spamfilter log-in details met se-master01.delta.nl als imap. Wat blijkbaar niet werkt.
              - waarom moet een gebruiker met emails gaan slepen en handmatig de 'Spam' en 'Ham' -learn triggeren ipv dat Spampanel self-learn toe past op de bestaande inbox/junk/trash boxen

              Wat mij betreft mag het hele zeelandnet/delta mail gebeuren in de trash box.

              Reageer


              • #8
                Ik wordt er echt niet goed van....heb het gevoel hoe meer je blokkeert hoe meer spamm er naar binnen wappert.. Jakkes.
                Nou ik denk dat je inderdaad zoals Ptrol al aan duide . Je de spamm tsunami bij het Internet Delta abonnement er gratis bij krijgt.

                P.s. waar is de met : Met 1 klik - spamfilter abbo van zeelandnet ? Je moet programeur zijn om met de spamfilter instellingen van de Delta overweg te kunnen.
                (En die doet het nog geeneens als het je wel lukt.)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Nieske Bekijk bericht
                  Het spamfilter is volstrekt debiel.
                  - mail slepen naar de spam-learn box werkt niet. Want je moet blijkbaar eerst de spam als bestand opslaan op je computer. Wat niet echt een logische stap is.
                  - integratie met bestaande webmail werkt niet. Er is een spamfilter knop die naar een apart portal leidt.
                  - de Junk-box van je mailbox is blijkbaar niet gekoppeld aan het spamfilter
                  - vage beschrijving over een apart account aanmaken met je spamfilter log-in details met se-master01.delta.nl als imap. Wat blijkbaar niet werkt.
                  - waarom moet een gebruiker met emails gaan slepen en handmatig de 'Spam' en 'Ham' -learn triggeren ipv dat Spampanel self-learn toe past op de bestaande inbox/junk/trash boxen

                  Wat mij betreft mag het hele zeelandnet/delta mail gebeuren in de trash box.
                  Er is idd geen enkele integratie met elkaar.
                  WebMail is dan ook gewoon squirrel mail of zo, en werkt anno 2020 geeneens op mobiel.
                  Spamfilter is op het belachelijke af, een incompetentie.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door johd Bekijk bericht
                    werkt anno 2020 geeneens op mobiel.
                    op een iPhone met iOS 13.3.1 werkt webmail, zoals het ook op een laptop of tablet werkt.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik weet niet wat er aan de hand is,maar vandaag geen BMW geld of andere duistere aanbiedingen,Krijgen ze het onder de knie ?

                      ik hoop dat ik niet te voorbarig ben?

                      Gr koekeroe

                      En een spamvrij Weekend en voorzichtig met de biertjes tijdens carnaval
                      Biertje op ,laat je rijden
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 21 Feb 2020, 14:59.

                      Reageer


                      • #12
                        Alhoewel het de hoogste tijd is, dat er eindelijk ook eens via het forum op al die klachten wordt gereageerd, lijkt het er op dat er inderdaad wel wat is gedaan. Spam verwijderen lukt op dit moment weer.

                        Reageer


                        • #13
                          Waarschijnlijk een uitschieter bij Jos. Ik mag nu de hele Lidl leeghalen voor neits.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                            op een iPhone met iOS 13.3.1 werkt webmail, zoals het ook op een laptop of tablet werkt.
                            Nee, niet op android wat de meeste hebben.
                            Het is op een klein schermpje niet goed te schalen, maar dat wist je wel.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door johd Bekijk bericht

                              Er is idd geen enkele integratie met elkaar.
                              WebMail is dan ook gewoon squirrel mail of zo, en werkt anno 2020 geeneens op mobiel.
                              Spamfilter is op het belachelijke af, een incompetentie.
                              De ZeelandNet webmail is Roundcube (Flint) en je ziet vanaf versie 1.4.0 is het geschikt voor desktops,tablets en phones.

                              https://roundcube.net/screens/
                              Laatst bewerkt door driepinter; 24 Feb 2020, 07:40.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X