Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aliassen verwijderen van primairadres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aliassen verwijderen van primairadres

    Ik kan bij mijn account de aliassen van mijn primair adres niet verwijderen. Het kruisje dat ik wel zie naast de aliassen van mijn andere adressen ontbreekt.

    Hoe kan ik deze aliassen wel verwijderen?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Mauricevw Bekijk bericht
    Ik kan bij mijn account de aliassen van mijn primair adres niet verwijderen. Het kruisje dat ik wel zie naast de aliassen van mijn andere adressen ontbreekt.

    Hoe kan ik deze aliassen wel verwijderen?
    Nee ik zie het ook niet hoe dit moet, ik kan zelfs ook geen nieuwe alias aanmaken (alleen een nieuw e-mail adres toevoegen).

    Dit is weer een mooi vraagje voor een Moderator.

    Reageer


    • #3
      Ik heb dit hier ook geconstateerd en ga dit melden bij de betreffende afdeling.

      Reageer


      • #4
        Ik weet zelfs niet hoe of waar ik die gegevens zichtbaar kan maken. Ik lees dat dit via MijnDelta moet, maar helaas kan ik het niet vinden.
        Kan iemand mij op de juiste weg helpen. Het daadwerkelijk aanpassen zien we daarna dan wel.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rob.uut.Goes Bekijk bericht
          Ik weet zelfs niet hoe of waar ik die gegevens zichtbaar kan maken. Ik lees dat dit via MijnDelta moet, maar helaas kan ik het niet vinden.
          Kan iemand mij op de juiste weg helpen. Het daadwerkelijk aanpassen zien we daarna dan wel.
          Zoals fred44nl al gezegd heeft onder : Zelf regelen

          Reageer


          • #6
            Mijn Delta > inloggen > zelf regelen.
            ALs het goed is zie je dan je E Mail adressen,daar kun je veranderingen aanbrengen.

            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
              Ik heb dit hier ook geconstateerd en ga dit melden bij de betreffende afdeling.
              En? We zijn weken verder en het is nog steeds niet mogelijk om aliassen aan te maken (of te verwijderen) op je hoofd account.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

                En? We zijn weken verder en het is nog steeds niet mogelijk om aliassen aan te maken (of te verwijderen) op je hoofd account.
                Nee het kan nog steeds niet deze storing sleept zicht voort.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

                  En? We zijn weken verder en het is nog steeds niet mogelijk om aliassen aan te maken (of te verwijderen) op je hoofd account.
                  Je trekt zelf de conclusie al. Helaas functioneert dit nog niet naar behoren. Het is blijkbaar niet zo eenvoudig te verhelpen
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Wat met Delta aan het chatten geweest...
                    Een paar zinnen hieruit gepikt:

                    Ik zie dit staan: Klanten die al eerder een alias onder het hoofdaccount hadden aangemaakt, kunnen deze alias niet bewerken of verwijderen

                    Alias e-mailadressen en kunnen niet worden aangemaakt voor het hoofdaccount, uitsluitend extra-accounts.

                    Dus dit kan helaas niet meer

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht
                      Misschien dat iemand hier kan uitleggen waarom deze keuze is gemaakt?
                      het is net als in de politiek: de regels worden tijdens de wedstrijd aangepast

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X