Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Niet alle mail wordt correct verzonden en ontvangen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Niet alle mail wordt correct verzonden en ontvangen

    Ik merk dat niet alle verzonden mail terecht komt bij de ontvanger en dat niet alle mail bij mij in mijn mailbox terecht komt. Dit probleem heb ik niet eerder ervaren.
    Als voorbeeld; op 2 oktober heb ik gereplyed op een mail, de geadresseerde heeft deze mail niet ontvangen.
    Vandaag staat er iemand op mijn voicemail die zegt mij gemaild te hebben, deze mail heb ik niet in mijn mailbox....
    Nu ben ik bang dat er nog meer mail "tussen wal en schip" blijft hangen. Iets wat absoluut niet wenselijk is gezien ik in sollicitatie procedures zit.

  • #2
    Ik kijk dit graag verder voor je na. Kan je mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum doorgeven en het e-mailadres waarmee je problemen ervaart. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl
    Ook verneem ik graag of je de berichten die je hebt verstuurd maar niet zijn aangekomen wel in de map verzonden berichten ziet staan.

    Reageer


    • #3
      Betreft levering energie:
      Wij slagen er niet in een koppeling te maken tussen onze account gegevens en mijn delta (administratieve adres is in Belgiƫ, het leveringsadres is in Nederland); wij zouden nl de betalingswijze willen wijzigen. Bij elke poging worden we voor 24u geblokkeerd. We slagen er ook niet in een email te verzenden voor meer uitleg. we worden telkens doorverwezen naar de reeks vragen en antwoorden.
      Het is ons niet duidelijk welke gegevens we foutief zouden invoeren om de koppeling te realiseren. Het is behoorlijk frustrerend.

      Reageer


      • #4
        peterleroy kan je mij via de e-mail je klantnummer en gebruikersnaam van het mijnDELTA account doorgeven en de gegevens die aangepast moeten worden. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl dan kijk ik even na waardoor er een blokkade optreed.

        Reageer


        • #5
          Ik norajack@zeelandnet ontvang al bijna een heel jaar geen E-mail meer waarom niet?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door norajack@zeelandnet.nl Bekijk bericht
            Ik norajack@zeelandnet ontvang al bijna een heel jaar geen E-mail meer waarom niet?
            met een gebruikersnaam, die bestaat uit een geldig emailadres, moet je nu toch zeker wel veel spam gaan ontvangen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X