Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Niet alle mail wordt correct verzonden en ontvangen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Niet alle mail wordt correct verzonden en ontvangen

Ik merk dat niet alle verzonden mail terecht komt bij de ontvanger en dat niet alle mail bij mij in mijn mailbox terecht komt. Dit probleem heb ik niet eerder ervaren.
    Als voorbeeld; op 2 oktober heb ik gereplyed op een mail, de geadresseerde heeft deze mail niet ontvangen.
    Vandaag staat er iemand op mijn voicemail die zegt mij gemaild te hebben, deze mail heb ik niet in mijn mailbox....
    Nu ben ik bang dat er nog meer mail "tussen wal en schip" blijft hangen. Iets wat absoluut niet wenselijk is gezien ik in sollicitatie procedures zit.
  • 2 Reacties

Ik kijk dit graag verder voor je na. Kan je mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum doorgeven en het e-mailadres waarmee je problemen ervaart. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl
    Ook verneem ik graag of je de berichten die je hebt verstuurd maar niet zijn aangekomen wel in de map verzonden berichten ziet staan.

Reageer

Betreft levering energie:
      Wij slagen er niet in een koppeling te maken tussen onze account gegevens en mijn delta (administratieve adres is in Belgiƫ, het leveringsadres is in Nederland); wij zouden nl de betalingswijze willen wijzigen. Bij elke poging worden we voor 24u geblokkeerd. We slagen er ook niet in een email te verzenden voor meer uitleg. we worden telkens doorverwezen naar de reeks vragen en antwoorden.
      Het is ons niet duidelijk welke gegevens we foutief zouden invoeren om de koppeling te realiseren. Het is behoorlijk frustrerend.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X