Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail error 550, email adres bestaat niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail error 550, email adres bestaat niet

    Sinds gisteren kan ik geen mail meer ontvangen van mijn werkgever bij Crowd1. Als ze me mailen krijgen ze error550, email bestaat niet. Hiervoor ontving ik wel gewoon mail van hen. Hoe kan dit, en belangrijker, hoe kan het opgelost worden?

  • #2
    Hallo Karin1976, kan je mij via de e-mail je klantgegevens en het betreffende e-mailadres doorgeven. Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Reageer


    • #3
      Crowd1? Dat is een verdachte club en misschien wel te mooi om waar te zijn?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
        Crowd1? Dat is een verdachte club en misschien wel te mooi om waar te zijn?

        Moet iedereen voor zijn eigen weten,toch ????
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door karin1976 Bekijk bericht
          Sinds gisteren kan ik geen mail meer ontvangen van mijn werkgever bij Crowd1. Als ze me mailen krijgen ze error550, email bestaat niet. Hiervoor ontving ik wel gewoon mail van hen. Hoe kan dit, en belangrijker, hoe kan het opgelost worden?
          Ervaar je op dit moment nog problemen?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X