Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email adres verwijderen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email adres verwijderen

    Als ik Zeelandnet opstart en naar E-mail ga kan ik kiezen uit enkele adressen, waarvan twee niet kloppen
    hoe haal ik die weg uit het rijtje. screenshot foto bij gevoegd als voorbeeld met wat ik bedoel.
    vgr; Turfsteker
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Welke adressen kloppen niet? Uit de screenshot kan ik geen extra informatie halen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
      Als ik Zeelandnet opstart en naar E-mail ga kan ik kiezen uit enkele adressen, waarvan twee niet kloppen
      hoe haal ik die weg uit het rijtje. screenshot foto bij gevoegd als voorbeeld met wat ik bedoel.
      vgr; Turfsteker
      In MijnDelta kun je zien welke mail adressen je hebt en daar kun je ze ook eventueel verwijderen.

      Reageer


      • #4
        Edwinb,
        ik heb er 4 staan, het screenshot was als voorbeeld met wat ik bedoel, ga uiteraard geen adressen openbaar op dit forum plaatsen
        en wat ,,fatamoer" schrijft over in mijn delta, dit klopt niet want daar staan alleen de adressen die goed zijn, vandaar mijn vraag
        hoe ik ze verwijder.
        vgr; turfsteker

        Reageer


        • #5
          Turfsteker,
          in Firefox bij 'opties' -> privacy de Geschiedenis verwijderen?

          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: firefix-geschiedenis.jpg
Bekeken: 340
Grootte: 20,2 Kb
ID: 175972

          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
            Als ik Zeelandnet opstart en naar E-mail ga kan ik kiezen uit enkele adressen, waarvan twee niet kloppenhoe haal ik die weg uit het rijtje.
            Dat hangt een beetje af van de browser die je gebruikt. Mocht je Firefox gebruiken, ga dan naar Tools -> Options -> Privacy & Security -> Saved Logins en typ in de balk bovenin het scherm de naam die je wilt verwijderen. Vervolgens komt de site- en gebruikersnaam in beeld. Klik op de betreffende regel en kies linksonderin het beeld voor Remove/verwijderen.
            Succes!

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Ik heb dit gevonden voor je "Klik hier"


              Reageer


              • #8
                weet het niet zeker maar werkt selecteer het adres wat weg moet en dan shift en delete ?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X