Een raar probleem. Sinds de opsplitsing van Delta ben ik nu "klant" bij Evides. Sedert die start verloopt alles vlekkeloos: correspondentie via e-mails, periodieke afrekeningen, nieuwsbrieven, MijnEvides enz.
Nu weet ik dat ik in maart de jaar-afrekening kan verwachten en die vond ik ook in "Mijn Evides" op 4 maart als pdf. Geen probleem verder.
Tot ik vandaag per post exact dezelfde gegevens als in de eerstgenoemde pdf thuisgestuurd kreeg, met een mededeling dat hun e-mail niet op mijn e-mailadres bezorgd kon worden, als zijnde: "Onbezorgbare e-mail".

Vandaag de hele dag gezocht in mijn spamfilters in de blacklist op het bewuste e-mailadres, ook in de beveiligingsrapporten van drie weken geleden tot op heden maar niets gevonden waarom die e-mail van Evides afgevangen is. Voor de zekerheid het e-mailadres van Evides ook maar toegevoegd aan mijn whitelist.
Het laatste e-mailcontact met Evides was hun verzoek op 22 januari om mijn meterstanden door te geven via "MijnEvides". Direct daarop kreeg ik een bedank-e-mailtje en dat allemaal wel op mijn bewuste e-mailadres.
Nu de vraag aan Zeelandnet of de leden of er ergens een storing is geweest in de spamfilters rond die tijd (begin maart) want het verzoek van Evides om dan maar mijn e-mailadres aan te passen in mijn gegevens is flauwekul zolang ik niet weet waarom het al die jaren wel alles goed is gegaan in de e-mailcontacten maar nou net die ene periodieke afrekening verloren is gegaan.
Gelukkig heb ik nu wel alle nodige gegevens maar ter voorkoming van de kuren van een eigenzinnge spamfilter....
Nu weet ik dat ik in maart de jaar-afrekening kan verwachten en die vond ik ook in "Mijn Evides" op 4 maart als pdf. Geen probleem verder.
Tot ik vandaag per post exact dezelfde gegevens als in de eerstgenoemde pdf thuisgestuurd kreeg, met een mededeling dat hun e-mail niet op mijn e-mailadres bezorgd kon worden, als zijnde: "Onbezorgbare e-mail".
Vandaag de hele dag gezocht in mijn spamfilters in de blacklist op het bewuste e-mailadres, ook in de beveiligingsrapporten van drie weken geleden tot op heden maar niets gevonden waarom die e-mail van Evides afgevangen is. Voor de zekerheid het e-mailadres van Evides ook maar toegevoegd aan mijn whitelist.
Het laatste e-mailcontact met Evides was hun verzoek op 22 januari om mijn meterstanden door te geven via "MijnEvides". Direct daarop kreeg ik een bedank-e-mailtje en dat allemaal wel op mijn bewuste e-mailadres.
Nu de vraag aan Zeelandnet of de leden of er ergens een storing is geweest in de spamfilters rond die tijd (begin maart) want het verzoek van Evides om dan maar mijn e-mailadres aan te passen in mijn gegevens is flauwekul zolang ik niet weet waarom het al die jaren wel alles goed is gegaan in de e-mailcontacten maar nou net die ene periodieke afrekening verloren is gegaan.
Gelukkig heb ik nu wel alle nodige gegevens maar ter voorkoming van de kuren van een eigenzinnge spamfilter....
Reageer