Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe smartphone - wachtwoord mailadres zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe smartphone - wachtwoord mailadres zeelandnet

    Op mijn nieuwesmartphone wil ik mijn mail van ZeelandNet overzetten.
    Nu weet ik het wachtwoord niet meer. Ik kan een nieuw wachtwoord instellen maar dan moet ik dat op alle devices gaan aanpassen.
    Is het nog mogelijk om je oude wachtwoord opnieuw aan te vragen?
    Weet dat dit vroeger kon.....

  • #2
    Dat is niet mogelijk, je kunt alleen een nieuwe instellen op Mijn DELTA.
    Tip: gebruik LastPass om je wachtwoorden veilig op te slaan en terug te vinden.
    LastPass maakt inloggen gemakkelijk en veilig. Met LastPass is het eenvoudig om op iedere website een ander wachtwoord te gebruiken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
      Tip: gebruik LastPass om je wachtwoorden veilig op te slaan en terug te vinden.
      Oppassen met deze toepassing - is browserversie (Chrome / FFox) gevoelig en wil nog wel eens problemen geven met inloggen op de service.
      Verder kun je nooit stellen dat dit soort cloudoplossingen veilig zijn (zoals alles waar je internet voor nodig hebt). Houdt tot slot in de gaten dat als een service gratis is, jij het product bent...

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Oppassen met deze toepassing - is browserversie (Chrome / FFox) gevoelig en wil nog wel eens problemen geven met inloggen op de service.
        Verder kun je nooit stellen dat dit soort cloudoplossingen veilig zijn (zoals alles waar je internet voor nodig hebt). Houdt tot slot in de gaten dat als een service gratis is, jij het product bent...
        Ik vind de discussie hier te ver gaan, maar vind je reactie ongenuanceerd. Ik ben al jaren een betalend gebruiker van LastPass. Er zijn andere producten die hetzelfde doen, dit is alleen een voorbeeld en iets dat voor mij goed werkt. En suggereren dat wie de gratis variant gebruikt van dit product, minder veiligheid krijgt of zelf het product is, is te kort door de bocht. Het is geen Facebook dat 'altijd gratis' is. Laten we niet over de rug van mede-gebruikers een discussie voeren over welke tools beter zijn en waarom je altijd paranoia moet zijn
        Laatst bewerkt door GoeRoe; 13 Feb 2019, 22:21.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X