Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spamfilter0x.delta.nl

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spamfilter0x.delta.nl

    afgelopen dagen was zeelandnet weer favoriet op diverse blacklists.
    een uitgaande mail mijner (nee, geen spam!) kwam zodoende niet aan. grote vloek, nu is het te laat.

    wie kan aangeven hoe zeelandnet/delta dat in de gaten houdt en weer oplost ?

  • #2
    Die vraag kun je het beste aan [email protected] stellen.

    Reageer


    • #3

      Het is natuurlijk niet heilig maar Outlook bevat een onvangstbevestigings optie,
      dit geeft iig een indicatie dat de mail is afgeleverd bij de andere provider.

      Info

      Reageer


      • #4
        Op maandag de 11e jan. een mailtje verstuurd met waarop ik direct een ontvangstbevestiging kreeg, zoals normaal. Maar deze noticifation ziet er heel anders uit
        Inclusief: "[email protected]". Het belangrijkste is wel dat de mail door de ontvanger is geaccepteerd maar eventuele consequenties ?...

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Delivery Status Notification .jpg
Bekeken: 372
Grootte: 35,3 Kb
ID: 172235

        Reageer


        • #5
          Voorbeeld : van ZeelandNet naar Outlook.com en vervolgens van ZeelandNet naar ZeelandNet.
          Laatst bewerkt door driepinter; 12 Feb 2019, 08:23.

          Reageer


          • #6
            Daar snap ik ook niks van, alleen ik zie wel een verschil dat jij waarschijnlijk de Outlook online gebruikt en ik niet. Voor de rest gaat dit allemaal boven m'n pet ! Mogen de heren technici maar gaan uitzoeken. Ik denk dat dit allemaal ten gevolge is van de rare storing vorige week. Binnenkomende mails die ten onterechte als spam aangemerkt werden terwijl ze wel in mijn Whitelist staan. In mijn andere topic ""Ongewenst e-mail"" had ik ook al om uitleg gevraagd maar niemand reageert.
            Laatst bewerkt door _onbekend_; 12 Feb 2019, 08:35.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
              Op maandag de 11e jan. een mailtje verstuurd met waarop ik direct een ontvangstbevestiging kreeg, zoals normaal. Maar deze noticifation ziet er heel anders uit
              Inclusief: "[email protected]". Het belangrijkste is wel dat de mail door de ontvanger is geaccepteerd maar eventuele consequenties ?...
              Wat je hier ziet, is dat je bericht door de mailserver van DELTA is doorgegeven aan een andere mailserver. En die is niet 'DSN-aware' oftewel kan geen ontvangstbevestiging ('delivery status notification') sturen. Dus vanaf daar ben je het spoor bijster.

              Met de andere problemen kan ik je niet helpen helaas!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X