Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-Mail STORING

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-Mail STORING

    volgens mij is er een storing in de email.
    Zag berichten binnenkomen en vervolgens verdwijnen. Nergens meer terug te vinden

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
    volgens mij is er een storing in de email.
    Zag berichten binnenkomen en vervolgens verdwijnen. Nergens meer terug te vinden
    Er is geen e-mail storing bekend. Welk e-mail programma gebruik je en heb je dit e-mailadres ingesteld op meerdere apparaten misschien?

    Reageer


    • #3
      Gebruik windows mail

      Reageer


      • #4
        Hallo Rasimaging,

        Heb je het betreffende e-mailadres ook op andere apparaten ingesteld misschien? Stuur anders een e-mail naar [email protected] met een korte omschrijving van het probleem, het e-mail adres waarmee je de problemen ervaart en je klantgegevens. Dan kijk ik het graag even verder voor je na.

        Reageer


        • #5
          Windows Live Mail wordt niet meer ondersteund door Microsoft en minder veilig staat op verschillende websites.
          Misschien is het verstandig om een ander e-mail programma op je PC of laptop te zetten.
          Als je met Windows Mail de Mail van Windows 10 bedoeld dan geldt bovenstaande natuurlijk niet...
          Laatst bewerkt door willoow; 25 Jan 2019, 15:49.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X