Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellingen in W10 mail app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellingen in W10 mail app

    Ik probeer account toe te voegen van mijn zeelandnet mail in de standaard mail app van W10
    bij toevoegen krijg ik de vraag welk type account...outlook.com, exchange, google.....ander account pop en imap en als laatste geavenceerde configuratie.
    de laatste twee heb ik geprobeerd maar lukt me niet om deze werkend te krijgen.
    In eerder programma moest ik de poorten wijzigen, deze optie ben ik nog niet tegengekomen in dit programma, zou daar ergens de fout kunnen zitten?

    gr Frank

  • #2
    gewoon pop 3 account gebruiken werkt bij mij gewoon goed

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door FrankdeG Bekijk bericht
      Ik probeer account toe te voegen van mijn zeelandnet mail in de standaard mail app van W10
      bij toevoegen krijg ik de vraag welk type account...outlook.com, exchange, google.....ander account pop en imap en als laatste geavenceerde configuratie.
      de laatste twee heb ik geprobeerd maar lukt me niet om deze werkend te krijgen.
      In eerder programma moest ik de poorten wijzigen, deze optie ben ik nog niet tegengekomen in dit programma, zou daar ergens de fout kunnen zitten?

      gr Frank
      Beste FrankdeG,
      Probeer het eens met dit stappenplan. Je kunt hier de keuze maken welk e-mail programma je wenst te gebruiken.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X