Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

e-mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • e-mail

    ik heb een nieuw e-mail adres gemaakt in ZeelandNet Web -mail maar wil dit ook gebruiken als afzender
    hoe moet ik dit doen ?
    vonnie

  • #2
    Ik wist niet dat je in Web mail nieuwe email adressen kon aanmaken?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door vonnie Bekijk bericht
      ik heb een nieuw e-mail adres gemaakt in ZeelandNet Web -mail maar wil dit ook gebruiken als afzender
      hoe moet ik dit doen ?
      vonnie
      Beste Vonnie.

      Een extra e-mailadres is een opzichzelfstaand adres met een eigen e-mailbox. Het is alleen mogelijk dit extra e-mailadres aan te maken onder het hoofd e-mailadres. Dit is aan te maken via het MijnDELTA account.
      • Log in in MijnDELTA
      • Klik op Zelf regelen
      • Klik op E-mailadressen beheren
      • Klik op Nieuw e-mailadres
      • Vul het gewenste e-mailadres en wachtwoord in
      • Klik op Verder
      • Klik op Bevestigen

      Uw extra e-mailadres is binnen twee uur actief en kunt u toevoegen aan uw e-mailprogramma.


      Reageer


      • #4
        dit heb ik ook gedaan maar kan ik mijn nieuw e-mail adres ook gebruiken als afzender want er staat als afzender altijd het hoofd e-mail adres en ik wil mijn nieuwe e-mail adres als afzender van een bericht. Ik zie dit antwoord van Edwinb op het forum en heb geen bericht gekregen in mijn mail waar ik normaal een bericht krijg van het forum dat er een reactie geplaatst t is vonnie.

        Reageer


        • #5
          Dan moet je je nieuwe E mail adres in accounts als standaard instellen
          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door vonnie Bekijk bericht
            Ik zie dit antwoord van Edwinb op het forum en heb geen bericht gekregen in mijn mail waar ik normaal een bericht krijg van het forum dat er een reactie geplaatst t is vonnie.
            Op je naam rechtsboven in Forum klikken, vervolgens op gebruikersinstellingen en dan op meldingen. Het laatste zie je linksbovenaan staan rechts naast "Profiel, Account en Privacy".

            In de meldingen het nodige aan- of uitvinken zoals in bijlage.
            Succes

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: instellingen op profiel.jpg
Bekeken: 1564
Grootte: 57,6 Kb
ID: 171650

            Reageer


            • #7
              Ik zie een paar verschillende dingen:
              • Het (in Webmail?) kunnen instellen van een andere e-mailadres als afzender
                In Webmail zit een instelling Identiteiten, ik kan daar niets toevoegen, misschien dat dit automatisch gebeurt als je een alias op je mailbox hebt.
              • Waar komt de e-mail van een extra e-mailadres binnen
                Niet in dezelfde Webmail, daarvoor zul je in Webmail moeten inloggen met dat andere e-mailadres.
                Wil je dat niet, dan kun je in plaats van een aparte mailbox, ervoor kiezen om een alias aan te maken (een e-mailadres dat gekoppeld is aan je huidige mailbox)
              • Waar gaan antwoorden van het forum naartoe
                Naar het in het forum ingestelde e-mailadres.
              Helpt dit?

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  vonnie, met de nieuwe opzet van het huidige forum moest ik ook alles opnieuw instellen. Was toen ook ff de weg kwijt en ik denk dat je met mijn kleine reactie daarvan een e-mail ontvangt. Succes verder met je alias !

                  Reageer


                  • #10
                    Beste Hillebreght ik heb geen bericht gekregen was vergeten om bovenin e-mail notificaties op aan te zetten dus hoop ik dat het nu in orde is, bedankt voor de moeite
                    vonnie

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo vonnie, blijven proberen. Net zo lang tot alles lekker loopt naar je zin.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X