Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geenmail te verzenden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Op de pc Windows mail ingesteld ook daar kan ik nog steeds alleen maar ontvangen en niet verzenden ik heb het idee dat er toch een blokkade bij de server op zit

    Reageer


    • #17
      Beste Johank, je stuurt berichten met een afzenderadres dat eindigt op gmail.com, via de mailserver van ZeelandNet. Dat moet je niet doen. Gebruik daarvoor de mailservers van Google.
      Of stel een afzenderadres in dat eindigt op zeelandnet.nl als je mail.zeelandnet.nl wilt gebruiken.

      Ook zul je bij het verzenden je gebruikersnaam en wachtwoord moeten meesturen en niet alleen bij het ophalen van berichten.

      Reageer


      • #18
        Dat is niet de afzender maar de ontvanger
        en gebruikersnaam en wachtwoord stuur ik ook mee bij het verzenden

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          je stuurt berichten met een afzenderadres dat eindigt op gmail.com, via de mailserver van ZeelandNet.
          ik doe niet anders.
          ik gebruik een gmail-adres en verstuur dat via de smtp-server van zeelandnet.
          werkt gewoon goed, zoals het behoort.
          niet meer dan een kwestie van goed instellen

          Reageer


          • #20
            Zoals ik al schreef ik probeer te verzenden vanaf een e mail adres bij zeelandnet en niet bij Gmail
            wat ik het vreemdste vind is dat ik al jaren met de instellingen zoals ze er in stonden kon verzenden vanaf mijn pc en i pad en nu kan ik ineens vanaf allebei niet meer verzenden
            als het nu alleen was vanaf mijn pc door live mail zou ik het nog kunnen begrijpen maar het is toch wel heel raar dat het nu van beide niet meer gaat.
            beide staan ingesteld volgens de handleiding op zeelandnet maar ze doen het nog steeds niet .

            Reageer


            • #21
              Als ik een mail vanuit het e mail programma op mijn i pad vanaf een ander ip adres stuur ( via 4g ) dan kan ik hem wel versturen via mijn ip adres bij Zeelandnet niet dus de instelling op mijn i pad moet volgens mij wel goed staan
              via mijn modem blijf ik de melding krijgen dat ik spam zou versturen of relay
              Laatst bewerkt door Johank; 26 Nov 2018, 12:40.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Johank Bekijk bericht
                Als ik een mail vanuit het e mail programma op mijn i pad vanaf een ander ip adres stuur ( via 4g ) dan kan ik hem wel versturen via mijn ip adres bij Zeelandnet niet dus de instelling op mijn i pad moet volgens mij wel goed staan
                via mijn modem blijf ik de melding krijgen dat ik spam zou versturen of relay
                Beste Johank, Kan je een e-mail sturen naar [email protected] met het e-mailprogramma en versienummer wat je gebruikt op de ipad en daarnaast de instellingen die je hierop hebt ingesteld. Geef hierin ook de klantgegevens zodat ik dit verder voor je kan nazien.

                Reageer


                • #23
                  Is verstuurd Edwin

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X