Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Map prullenbak is niet beschikbaar Android

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Map prullenbak is niet beschikbaar Android

Ik heb meerdere zeelandnet mailadressen.
    Ik benader deze vanaf mijn Android tablet en telefoon alsook vanaf mijn Windows laptop.
    Bij één van de adressen krijg ik op mijn Android toestellen de mededeling "De map prullenbak is niet beschikbaar." als ik een mail probeer te verwijderen.
    Op de laptop is er geen enkel probleem.

Alle adressen zijn op precies dezelfde manier ingesteld op mijn toestellen. Graag zou ik weten hoe het komt dat dit ene adres niet werkt zoals ik zou willen.

Ik heb al meerdere keren geprobeerd om door het account te verwijderen en opnieuw in te stellen het probleem te verhelpen.
    Enneuh...., de suggestie om dan maar de mails te wissen via de laptop vind ik ook geen oplossing.
  • 2 Reacties

Oorspronkelijk gepost door doppie Bekijk bericht
    Ik heb meerdere zeelandnet mailadressen.
    Ik benader deze vanaf mijn Android tablet en telefoon alsook vanaf mijn Windows laptop.
    Bij één van de adressen krijg ik op mijn Android toestellen de mededeling "De map prullenbak is niet beschikbaar." als ik een mail probeer te verwijderen.
    Op de laptop is er geen enkel probleem.

Alle adressen zijn op precies dezelfde manier ingesteld op mijn toestellen. Graag zou ik weten hoe het komt dat dit ene adres niet werkt zoals ik zou willen.

Ik heb al meerdere keren geprobeerd om door het account te verwijderen en opnieuw in te stellen het probleem te verhelpen.
    Enneuh...., de suggestie om dan maar de mails te wissen via de laptop vind ik ook geen oplossing.
    Beste Doppie,

Heb je aanvullende informatie voor mij?

Welke telefoon gebruik je?
    Welke android versie?
    Gaat dit om 1 specifiek e-mailadres of om alle ZeelandNet e-mailadressen?

Je mag deze informatie ook mailen naar forumbeheer@zeelandnet.nl tesamen met je klantgegevens zodat dit verder kan worden opgepakt.

Reageer

Vermoedelijk gebruik je de Outlook app. Een Engelstalige uitleg over dit probleem vind je hier:
      I used to be able to delete emails from Outllook on my android phone with a simple step of opening an email and then selecting the Trash can icon in the top blue section of the app. I now get a

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X