Bij mij werkt het niet naar behoren.
Als ik mijn spam instelling wil wijzigen kom ik in een soort inlog scherm.
ik volg deze stappen:
Wachtwoord aanmakenJe maakt voor deze omgeving een eigen wachtwoord aan om toegang te krijgen. Dit doe je met je ZeelandNet e-mailadres als volgt:
Je ontvangt vervolgens een e-mail met een link naar de nieuwe omgeving waar je een wachtwoord kunt instellen.
Ik krijg sowieso eerst de melding dat ik naar een onveilige link wordt geleid en geadviseerd word om niet door te gaan.
Als ik dat toch doe kom ik op die pagina waar ik een inloglink moet halen.
Als ik dan mijn zeelandnet email adres invul krijg ik de melding:
Aan het account met de gebruikersnaam 'hier staat normaal mijn mail adres' is geen geldig e-mailadres gekoppeld. Neem contact op met uw systeembeheerder.
Dus lijkt mij dat er nog niks opgelost is.
Graag uw reactie hierop
Reageer