Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat is er aan de hand met het spamfilter?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat is er aan de hand met het spamfilter?

    Al ruim een week komt er bij een logboekzoekopdracht (menuleuze: "Spam quarantaine") een foutmelding. De eerste dagen stond daar bij dat die "ASAP" zou worden opgelost, maar inmiddels staat er alleen "Unknow temporary problem"
    Periodieke gebruikersrapporten worden niet meer verzonden.
    Aangezien er nog wel eens een mail onterecht als spam wordt aangemerkt, is het wel handig dat te kunnen zien, wat nu dus al een ruime week onmogelijk is!
    Wat verstaat Zeelandnet onder "temporary"?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
    Al ruim een week komt er bij een logboekzoekopdracht (menuleuze: "Spam quarantaine") een foutmelding. De eerste dagen stond daar bij dat die "ASAP" zou worden opgelost, maar inmiddels staat er alleen "Unknow temporary problem"
    Periodieke gebruikersrapporten worden niet meer verzonden.
    Aangezien er nog wel eens een mail onterecht als spam wordt aangemerkt, is het wel handig dat te kunnen zien, wat nu dus al een ruime week onmogelijk is!
    Wat verstaat Zeelandnet onder "temporary"?
    Beste Jos,

    Wegens een storing is de functionaliteit van het spamfilter op dit moment beperkt .
    Om de problemen te verhelpen wordt deze op dit moment verhuist naar een ander platform. Ik kan op dit moment geen exact tijdstip geven wanneer dit is afgerond.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Wegens een storing is de functionaliteit van het spamfilter op dit moment beperkt . Om de problemen te verhelpen wordt deze op dit moment verhuist naar een ander platform. Ik kan op dit moment geen exact tijdstip geven wanneer dit is afgerond.
      Het is nu goed te merken dat het spamfilter goed werkt behoudens de storing dan. Nu glippen er circa 10 spams per dag door. Gelukkig tijdelijk...

      Reageer


      • #4
        Ik denk dat nu de problemen met de spamfilter voorbij zijn want ik krijg geen r.tzooi meer binnen. Maar onvoorstelbaar dat de spammers denken geld te kunnen verdienen met die e-mails.

        Enne: bedankt Edwinb voor de "verhuizing", ik heb verder technisch weinig verstand van maar verandering van omgeving doet toch wonderen...

        Reageer


        • #5
          Laatst bewerkt door marijnvdgruiter; 15 Nov 2018, 16:34. Reden: Ander topic

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X