Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onmogelijk enkele berichten uit quarantaine map van spamfilter te verwijderen.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onmogelijk enkele berichten uit quarantaine map van spamfilter te verwijderen.

    Het onlangs vernieuwde spamfilter werkt prima, ik ontvang nog nauwelijks spamberichten direct in de email. Berichten vrijgeven of aan blacklist toevoegen werkte tot nu toe prima. Nu staan er echter 3 spam- berichten in de quarantaine-map die op geen enkele manier te verwijderen zijn. Inmiddels alle mogelijke opties geprobeerd.
    Hoe kan dit opgelost worden?
    Laatst bewerkt door Jos; 17 Sep 2018, 19:27.

  • #2
    Heeft niemand anders dezelfde ervaring?

    Reageer


    • #3
      Via een omweg misschien, Jos?
      Vrijgeven en dan maar in je mailbox handmatig verwijderen.

      Reageer


      • #4
        Ik het zelfde probleem! Ook kan ik geen spamberichten vrijgeven. Ik heb het probleem aangegeven, binnenkort zal ik van de technische dienst een telefoontje ontvangen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
          Via een omweg misschien, Jos?
          Vrijgeven en dan maar in je mailbox handmatig verwijderen.
          Heb ik allemaal al geprobeerd..krijg o.a. melding dat de betreffende berichten niet meer in de quarantaine-map staan, terwijl ik ze daar wel blijf zien!

          Reageer


          • #6
            Spam legen werkte gisteren inderdaad niet, vandaag eens opnieuw proberen ... en vandaag nog steeds niet.
            Laatst bewerkt door angryvwr; 18 Sep 2018, 13:40.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door angryvwr Bekijk bericht
              Spam legen werkte gisteren inderdaad niet, vandaag eens opnieuw proberen ... en vandaag nog steeds niet.
              Bij mij werkt het wel met nieuwe berichten, de drie genoemde berichten zijn al enkele weken zichtbaar en staan ook op een e-mail scout rapport. Als ik via dat rapport wil verwijderen krijg ik een melding dat er geen e-mail aanwezig is in de spam map.
              Ook via de keuze "spam quarantaine" zijn de berichten zichtbaar, maar geen enkele keuze om te verwijderen , vrijgeven e.d. werkt voor die drie berichten...
              Zoals gezegd met nieuwe berichten kan ik wel doen wat ik wil!

              Reageer


              • #8
                Gisteren kreeg ik een telefoontje van de technische dienst. Ze hebben al mijn problemen met het spamfilter genoteerd en zijn dit op dit moment aan het inventariseren.

                Als ik via de menubalk aan de linkerzijde van de spamfilter-pagina naar 'spam quarantaine' ga kan ik niets vrijgeven, verwijderen of compleet legen. Ga ik via het dashboard naar de spam quarantaine dan werkt het wel, dit ook maar heel even want inmiddels werkt het weer niet meer. Ik heb dit doorgegeven aan Delta via de telefoon, er lijkt iets mis te zijn met de koppeling.

                Daarnaast staan heel veel onderdelen op het spamfilter in het Engels ondanks ik de taal op Nederlands heb gezet.
                Ik hoop dat hier ook iets aangedaan kan worden.

                Op deze punten na wil ik toch tegen Delta zeggen dat het huidige spamfilter uitstekend werkt.
                In 2012 in ZeelandNet slachtoffer geworden van een hack. Van veel klanten zijn hierbij e-mailadressen gestolen, dit is hoogstwaarschijnlijk de oorzaak dat de afgelopen jaren klanten enorm veel spam in hun mailbox ontvingen.
                Laatst bewerkt door marijnvdgruiter; 19 Sep 2018, 12:37.

                Reageer


                • #9
                  Er is nog steeds niets aan de situatie gewijzigd. Ik weet niet of er meer mensen last van hebben, maar ik kan geen spam vrijgeven of verwijderen.
                  Ook is nog steeds de 'leeg quarantaine' knop weg..

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
                    Er is nog steeds niets aan de situatie gewijzigd. Ik weet niet of er meer mensen last van hebben, maar ik kan geen spam vrijgeven of verwijderen.
                    Ook is nog steeds de 'leeg quarantaine' knop weg..
                    Ook hier weer geen enkele moderator die de moeite neemt om te reageren...we zijn waarschijnlijk alleen maar lastig!

                    Reageer


                    • #11
                      Het SpamFilter is toch gewoon een onderdeel van je abonnement, dus dat moet ok zijn.
                      We hebben dit nieuwe SpamFilter n og niet zo heel lang.

                      Heel veel klanten zullen de weg naar het SpamFilter nog niet bewandeld hebben.
                      Ook ik ging eens kijken en liep ook tegen jullie problemen aan.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                        Het SpamFilter is toch gewoon een onderdeel van je abonnement, dus dat moet ok zijn.
                        We hebben dit nieuwe SpamFilter n og niet zo heel lang.

                        Heel veel klanten zullen de weg naar het SpamFilter nog niet bewandeld hebben.
                        Ook ik ging eens kijken en liep ook tegen jullie problemen aan.
                        Nu weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben. Waarschijnlijk hebben alle klanten die mail van ZeelandNet/ delta gebruiken er last van.
                        Dit onderwerp is ongeveer twee weken geleden aangemaakt dus het is al twee weken aan de gang.

                        Ik krijg afgelopen week te horen aan de telefoon "we gaan er naar kijken. Of en wanneer het opgelost is, kan ik niet zeggen"...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
                          Ik krijg afgelopen week te horen aan de telefoon "we gaan er naar kijken. Of en wanneer het opgelost is, kan ik niet zeggen"...


                          ondertussen is het toch wel heel duidelijk, dat je er goed aan zou doen om over te stappen op een andere email-provider.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                            [/SIZE]

                            ondertussen is het toch wel heel duidelijk, dat je er goed aan zou doen om over te stappen op een andere email-provider.
                            Ik heb meerdere e-mailaccount bij verschillende organisaties zoals Gmail van Google en bij Microsoft. Maar we betalen met z'n alle voor e-mail dus mogen we ook verwachten dat het werkt.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
                              Maar we betalen met z'n alle voor e-mail dus mogen we ook verwachten dat het werkt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X