Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

volle mailbox

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • volle mailbox

    krijg de melding dat mijn mailbox vol is, diverse mails verwijderd, staan er nu nog 5 in en geeft aan dat mailbox nog voor 88% vol is, hoe kan dit, evt oplossing?
    Jaco

  • #2
    hoe dat kan weet ik niet
    maar je doet er om te beginnen verstandig aan, om jouw email-adres uit dit topic te verwijderen.

    [img]64041300-7ae5-455f-b577-120b867e5f19.jpg[/img]

    Reageer


    • #3
      Je hebt een aantal mailtjes verwijderd. Heb je ook de Prullenbak leeggemaakt?

      Reageer


      • #4
        verzonden items misschien weggooien?

        Reageer


        • #5
          alle mappen zijn leeg

          Reageer


          • #6
            Ga dan eens naar mijn delta, internetabonnement, mailadressen en selecteer je mailaccount. Verwijder de laatste 25 mb eens. Helpt dat?

            Zie ook: https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=43983979939584,k=1087,case=guid({B99A086A-1AB7-412F-B3E2-5D2E606A296B}),TS=DeltaNL_2016

            Reageer


            • #7
              getracht laatste 25 mb te verwijderen bij beheer mailadres, niet gelukt, treed fout op

              Reageer


              • #8
                stuur dan maar een emailtje naar [email protected]
                vrmeld klantnummer, omschrijf het probleem en/of verwijs naar dit topic.

                Reageer


                • #9
                  heb net nogmaals geprobeerd de laatste 25 mb te verwijderen en nu gelukt, dank voor advies

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X